Kesan jangka masa panjang detox

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.... hari ni nak cerita lagi kesan jangka masa panjang detox. Hari tu kan saya berdetox Shaklee dan parasit... Alhamdulillah.. walaupun dah 3 bulan dari masa last detox, kesannya terhadap tubuh badan sangat baik.

Raya baru sahaja lepas... Tapi kita raya sebulan kan... Makanya, tak stop lagi lah makan-makan semua tu, cuma kuranglah sikit... Raya hari tu, saya idaklah makan ketupat, lemang semua... Heee saya ni tak makan nasi yang berkepal dan melekat. Saya banyak makan kambing je... 

Jadi, semalam, saya menimbanglah berat semua... Alhamdulillah, daripada last result masa berdetox 3 bulan lepas, berat saya ada turun dalam dekat dua kg lagi... Happy rasa sebab masa raya haritu, memang membaham tak ingat dunia... Banyak pula makan kambing... Adehhhh... favourite.... 

Yang paling menggembirakan ialah body age yang sangat ketara turun. Mula-mula dulu, body age saya 46, Selepas 6 hari berdetox, turun 44, semalam dah jadi 39.... Waaaa... Saya target, selepas detox yang nak dijalankan ni, sekurang-kurangnya nak kembali ke umur sekarang atau muda lagi :)

Memang banyak kesan positif berdetox ni... Hasil yang kita nak sebenarnya adalah kesihatan yang lebih baik. Apabila body age semakin menyamai umur sekarang, itu bermakna, badan kita juga akan lebih bertenaga dan sihat. Takdelah rasa tak larat, semput dan sebagainya. 


Apa-apa pun, banyak lagi yang harus diperbaiki. Terutama dengan pemakanan seharian kita. Saya ni kekurangan protein. Kandungan lemak dalam badan masih tinggi. Jika protein macam ESP and Cinch Shake diambil dengan konsisten, InsyaAllah, kandungan lemak akan berkurangan kerana metabolisme akan lebih tinggi, pembakaran lemak akan menjadi lebih efisyen dan lebih banyak otot akan terbentuk. Hasilnya inch loss, badan akan lebih kemas, perut tak mengeleber.

Jom, siapa yang nak berdetox dengan saya, boleh hubungi saya dengan segera. Mealplan yang sesuai akan dikongsikan untuk diamalkan dalam program ini, Bulan ni pula dahla ada promosi Vivix, memang the right time nak beli Vivix :) Hubungi 012-5538628.

Di sini saya lampirkan beberapa testimoni-testimoni detox bagi orang yang telah melaluinya :)





Memang banyak sangat respons positif bagi yang dah menjalani detox. Detox ni, bukan aja membersihkan usus, malah kita membersihkan tubuh kita daripada toksin-toksin yang telah lama berkumpul. Anda bila lagi? 


SID: 1112978
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
0 Komentar