Pendapatan Sampingan Yang Boleh Diwarisi

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca-pembaca sekalian. Hari ni, nak ajak kawan-kawan berfikirlah... Kalau tak fikir, mungkin kita alpa.. Kalau fikir, risau pula jadinya... Apakah ia? Hahaha... Inilah yang dinamakan kehidupan :)

Hidup ini, akan penuh dengan dugaan. Namun setiap satunya adalah ketentuan yang terbaik yang Allah telah tentukan. Cuma hari ini, saya nak ajaklah kawan-kawan berfikir sejenak... Bak kata Albert Einstein: "Kegilaan adalah melakukan kerja yang sama berulang-ulang kali dan mengharapkan hasil yang berbeza..."



Fikirkan... kehidupan kita sendiri. Bangun pagi, solat subuh, bersiap-siap, terus ke pejabat dari 9am - 6pm. Setiap hari rutin hampir sama. Dan kita mengharapkan, suatu perbezaan besar akan berlaku dalam hidup kita. Akan berlakukah apabila kita hanya melakukan perkara yang sama setiap hari?

Dengan harga barang-barang keperluan yang semakin meningkat dan terlalu banyak keperluan yang harus dipenuhi, hidup menjadi semakin tertekan. Yang mempunyai keluarga dan ramai anak, semestinya berasa tertekan dengan keadaan sekarang ini. Masakan tidak, orang yang gaji 5 angka pun terasa harga barang-barang yang semakin menjerut.

Kerana ini, saya nekad untuk serius dalam perniagaan Shaklee. Tidak dinafikan, banyak lagi peluang perniagaan yang boleh diceburi. Tapi kenapa saya memilih Shaklee? Boleh baca sedikit sebanyak perbandingan yang saya lakukan di SINI.

Kenapa Shaklee? Banyak keistimewaan dan manfaat Shaklee. Antaranya:

- Yang utama ialah Master Checklist yang boleh diaplikasikan dalam kehidupan ini yang memberi impak yang besar maknanya dalam kehidupan. Nak tahu apa itu Master Checklist, hubungi saya di 012-5538628.

- Perniagaan Shaklee hanya memerlukan yuran keahlian sebanyak RM75 seumur hidup. 

- Shaklee dilengkapi dengan kemudahan sistem online, dimana pembelian barang-barang boleh dijalankan di atas talian dan dihantar direct ke muka pintu anda atau pun pelanggan anda.

- Anda tidak perlu menyimpan stok. Beli apabila menerima order. Anda juga tidak perlu mengepos barang kepada pelanggan. Hanya berikan alamat, Shaklee akan menghantar direct ke muka pintu mereka.

- Adanya sokongan ahli kumpulan yang sentiasa memberi tunjuk ajar dan sentiasa bersama-sama dalam membantu membangunkan empayer Shaklee anda.

- Latihan dan tunjuk ajar yang disediakan oleh Shaklee sendiri.

New Distributor Training untuk SID yang baru bermula

- Empayer perniagaan anda yang boleh diwarisi sehingga ke anak cucu.

- Hadiah percutian atau Umrah kepada SID (Shaklee Independent Distributor) yang berjaya mendapatkan point yang mencukupi. Boleh bawa seisi keluarga untuk percutian ini.

- Supplemen Shaklee yang memang diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi yang memang selamat untuk seisi keluarga.

Banyak lagi keistimewaan perniagaan Shaklee ini. Kalau hendak mencari perniagaan yang terbaik, carilah perniagaan yang sudah mempunyai sistem seperti Shaklee. InsyaAllah, anda hanya jalankan sahaja. Semuanya disokong oleh Shaklee dan juga ahli kumpulan anda yang sama-sama mahu berjaya :)

Setakat beberapa bulan menjadi ahli perniagaan Shaklee ini, saya rasakan hidup saya lebih tenang dan bahagia. Ada kawan-kawan yang sentiasa berada di sisi. Memang seronok.

InsyaAllah, janji Allah itu benar. Keluarlah daripada kepompong hidup dan majukan diri untuk kehidupan yang lebih baik. Takkan berubah diri seseorang itu, melainkan kita sendiri yang merubahnya, dengan izin Allah :)

Kalau ada apa-apa pertanyaan mengenai keahlian Shaklee, jangan malu-malu untuk hubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy


Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek 
Previous
Next Post »
0 Komentar