Sakit-sakit di Bahagian Muka Semasa Selsema Berpunca Daripada Resdung?

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca-pembaca yang diingati selalu... Lama tidak bersiaran. Hari ini diduga dengan selsema.. Ye.. Selsema... Heee mesti ingat simple dan tak ada apa kan.. tapi kesannya saya sakit di bahagian muka sekali.

Saya tidak demam... tapi sakitnya di bahagian muka, terutamanya di bahagian gusi atas.. pipi kanan dan kiri... terasa seperti muka dihentak benda keras. Sakit di bahagian muka ini terutama di bahagian gusi atas agak biasa dialami. Cuma kali ini, saya tidak berdaya.

Apabila pergi berjumpa dengan doktor, doktor kata ia adalah tanda-tanda resdung. Selama ini, sebenarnya saya selalu menolak yang saya mengalami resdung. Sebenarnya resdung ni, semua orang ada. Nak kata kronik atau tidak sahaja. Kita fikir yang positif-positif aje. InsyaAllah resdung saya ni terkawal. 

Apa pun, doktor bagi saya dua jenis ubat selsema. Satu untuk diambil pada malam hari kerana menyebabkan mengantuk dan satu lagi boleh diambil pada waktu pagi kerana tidak menyebabkan mengantuk. Lain-lain adalah ubat paracetamol untuk menghilangkan sakit di bahagian muka.

Alhamdulillah... saya memang adalah member Shaklee. Jadi akses saya kepada range of Shaklee vitamins adalah sangat luas dan dapat harga yang lebih murah. Walaupun kesan pengambilan supplemen Shaklee tidaklah secepat mengambil drugs, but in the long run, insyaAllah kesihatan saya akan maintain baik, InsyaAllah.



Memandangkan saya dah tahu yang resdung saya ni memerlukan lebih perhatian, saya akan amalkan pengambilan supplemen Shaklee yang sesuai untuk masalah resdung ini. Supplemen-supplemen yang sesuai ialah:

- Vitamin B Complex - RM53.75
- Alfalfa Complex - RM53.75
- Sustained Release Vita-C - RM92.50

Set Resdung ini bukan sahaja baik untuk mengawal resdung, malah in the long run, insyaAllah akan mencantikkan kulit juga. 

Nak tahu lebih lanjut, hubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy


Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek 

Previous
Next Post »
0 Komentar