Nak anak putih, masa mengandung minum soya banyak-banyak - JANGAN Bahaya!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Betul ke kalau nak anak putih cerah, masa mengandung minum soya banyak-banyak? 


Banyak sangat saranan yang saya dengar terutama daripada mama saya sendiri, kalau nak baby putih gebu, banyakkan minum air soya masa mengandung. Sebab dah tengok anak orang lain, memang putih sangat masa baby.

Ok, cadangan tu memang bagus. Tapi, berhati-hati.... Jangan minum air soya sewenang-wenangnya, bahaya! Kenapa?

Pernah dengar tak pasal GMO atau Non-GMO? 

GMO - Genetically Modified Organism adalah macam SOYA, jagung, tomato, ubi... Dan banyak lagi buah-buahan dan sayur-sayuran serta produk-produk makanan yang lain yang telah melalui proses modifikasi secara genetik... 

Buah-buahan dan sayur-sayuran yang melalui proses 'modified' ini telah 'diperkuatkan' dengan DIPAKSA bercampur secara genetik dengan bakteria, virus, dan macam-macam lagi. 

Kenapa banyak produk makanan ini melalui proses modifikasi? Atau perkataan mudahnya - diubahsuai secara genetik. Kononnya untuk mencukupkan permintaan makanan di dunia.. 

Jadi buah-buahan dan sayur-sayuran yang diubahsuai mestilah mempunyai daya tahan terhadap racun perosak, saiz fizikal yang lebih besar dan banyak lagi ciri-ciri 'kuat' yang dihasilkan padanya....

Berbalik kepada soya tadi... Sebenarnya banyak soya GMO digunakan ke atas produk-produk soya di pasaran. Jadi apabila kita makan soya atau minum soya GMO ini, takut-takut bayi yang dikandung mendapat kesan yang tidak baik.... Banyak dah kes yang minum soya yang terdapat di supermarket ni, bayinya mengalami alahan kulit... Kulit sensitif... dan macam-macam kes lagi...

GMO kita dah tahu... Apa pula Non-GMO? 'Non' tu ialah bukan. Maknanya produk tersebut adalah produk asli yang tidak diubahsuai walau sedikit pun... Baik kita amalkan soya yang asli... Baru betul...

Rasa susah nak cari soya asli?

ESP yang saya selalu promote tu ialah Energizing Soy Protein. Diperbuat daripada protein SOYA ASLI. Tak mainlah yang dah kena modified ni... Tak ASLI okeh... 

Jadi... Apabila mengamalkan ESP... Tak payah takut kesan kulit sensitif kepada baby... Kesan terhadap hormon wanita yang banyak digempar-gembur...(ni kalau tengah mengandung baby boy)... SOYA ASLI takde kesan sebegitu!

ESP ni siap ada 9 said amino yang tidak dihasilkan oleh badan tapi DIPERLUKAN oleh badan untuk mencukupkan rantaian protein yang sempurna.

Saya percaya akan kebaikan dan manfaat ESP sebab Shaklee memastikan hanya yang terbaik dihasilkan. ESP telah melalui proses piawaian yang ketat iaitu IPP (Identify Preserved Protein) untuk memastikan hanya protein soya yang ASLI digunakan.

Haaaa ni baru betul... Amalkan soya ni, kulit baby, InsyaAllah, lebih cerah, lebih bersih dan lebih gebu... Malah, ibu susu ibu pun lebih pekat dan penuh peti ais! Tak percaya, jom layan testimoni-testimoni di sini:


Jadi, jangan ragu-ragu dengan ESP. Nak amalkan soya masa mengandung, amalkan ESP. ESP selamat, ASLI dan berkesan. 

Kebetulan bulan ni promo ESP. Jadi, jom dapatkan daripada saya segera. Hubungi 012-5538628. Saya menantikan panggilan dan whatsapp daripada anda :)

Terima kasih.

SID: 1112978
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
0 Komentar