Kalau memandu, biarlah terang mata

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... Waaa esok cuti! sambung pula dengan hujung minggu. Weekend yang panjang. Malam ni mesti banyak kenderaan berpusu-pusu ke destinasi percutian atau balik kampung.

Saya yakin, lewat malam ini, semua lebuh raya di pelusuk negara akan terang benderang dengan cahaya kenderaan yang beratur :D Hati-hati membawa kenderaan. Nasihat saya, kalau orang tak beralah dengan kita, biarlah kita yang beralah dalam memandu... Tak rugi pun.. InsyaAllah, dengan beralah, kita elak banyak perkara-perkara yang tidak diingini atas jalan (Nauzubillah Hi Minzalik). 

Pastikan anda yang memandu, mendapat rehat yang secukupnya... Kalau rasa nak kena ade kopi, bawalah bekal. Tapi bagi saya, kalau nak terang mata sangat, Cinch Tea keluaran Shaklee yang terbaik... Eloklah buat persediaan awal. Sebelum keluar rumah, minum Cinch Tea tu siap-siap atau bawa bekal dalam kete. 



Sambil tu, upkan dos vitamin B Complex Shaklee supaya badan bertambah bertenaga, minda pun relaks je... Walaupun jalan jem, takde nak melenting-lenting #tazzabar dalam kete kannn...

Banyak pula celotehku... Yang penting, saya doakan semua selamat sampai ke destinasi dengan gembira dan bahagia dan membahagiakan orang-orang yang menunggu kita :)


Nak dapatkan Cinch Tea, Vitamin B Complex atau mana-mana vitamin Shaklee yang lain, boleh hubungi saya di 012-5538628.

Terima kasih.

Diana
ID Shaklee: 1112978 (boleh gunakan ID saya kalau membeli terus di Shaklee)
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

best nye blk kg.sy raya d perantauan

jemput ke blog sy :

adianazulhilmistory.blogspot.com

Balas