Alternatif kepada batuk selsema sakit kepala

Kali ni Kak Nur diuji dengan batuk selsema dan sakit kepala. Dah lama dah sebenarnya tak diuji dengan batuk selsema yang agak teruk begini. Alhamdulillah kifarah sebagai penghapus dosa-dosa kecil kita.



Heeee selalunya jarang juga kak Nur makan ubat batuk selsema, melainkan kalau dah tak tahan sangat. Selalunya kak Nur akan up kan pengambilan vitamin tertentu je. Kali ni, bila selsema, kak Nur up kan pengambilan vitamin C Shaklee.

Jom layan video 2 minit di bawah.




Vitamin C Shaklee ni, bagi kak Nur sangat bagus. sebotol tu ada 180 biji. 180 biji tu banyak sebab selalunya makan sebiji atau dua biji sehari (ikut nak ambil untuk apa). Memang inilah remedy atau alternatif bagi keluarga kak Nur, bila kami ada yang batuk-batuk, selsema, rasa nak demam dan sebagainya. 

Vitamin C macam yang kita tahu, banyak manfaatnya. Antaranya ialah:

💙 Meningkatkan imuniti tubuh dalam melawan penyakit.

💙 Membantu melembapkan kulit

💙 Menyerikan wajah dan mengurangkan kekusaman kulit

💙 Membantu dalam pembentukan kolagen dalam badan

💙 Membantu dalam penyembuhan luka

Selain itu, disebabkan kak Nur mengalami sakit kepala dan hidung tersumbat, kak Nur juga mengambil Ostematrix dan Vitamin B Complex dan juga Garlic Complex Shaklee. Memang pakej la vitamin-vitamin ni untuk membantu kak Nur baik daripada batuk selsema, hidung tersumbat dan sakit kepala 😁

Apa-apa pun, kita ikhtiar. Kalau terasa tak tahan sangat, eloklah berjumpa dengan doktor. Kak Nur sendiri, kalau rasa tak tahan sangat, memang jumpa doktor tau. Walaupun jual Shaklee, kak Nur tetap diuji dengan ujian sakit. Jadi doktor tu tetaplah kak Nur jumpa. 

Vitamin-vitamin ni sebenarnya untuk pengambilan masa kita sihat. Orang panggil Preventive Method instead of Curative method yang lebih kepada pengambilan ubat-ubatan. So, jom tukar kehidupan kita kepada kehidupan yang lebih sihat. Topup nutrisi yang diperlukan badan sekarang, sebelum kesannya kita rasai di kemudian hari.

Nak dapatkan vitamin-vitamin Shaklee atau kosmetik Youth yang best tu, whatsapp je kak Nur di 012-5538628. Jangan risau, setiap pembelian vitamin dengan kak Nur, kalau ada apa sahaja pertanyaan pasal vitamin, silakan tanya 😁 FOC.


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley,  Menara VSQ, Amcorp Mall, Jaya Shopping Centre, PJ SS14, Jaya33, Subang, USJ dan seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut mengenai vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:

DIANA
ID Shaklee: 1112978
Call/ SMS/ Whatsapp: 012-5538628
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Subang, USJ, PJ SS14, Menara VSQ, Amcorp Mall, Menara PKNS, Jaya Shopping Centre, Mid Valley
Previous
Next Post »
0 Komentar