Alergi Yang Mungkin Dialami Oleh Anak-Anak Anda

Pernah tak anda lihat keadaan anak anda yang selalu mengalami ketat hidung pada waktu hendak tidur malam, apabila bangun pagi serta mengalami gatal-gatal mata seperti mata merah atau berair pada waktu yang sama?

Memang setiap hari anak saya mengalami keadaan ini. Naik risau dibuatnya. Sebenarnya saya juga mengalami masalah ini terutama ketat hidung pada waktu malam. Tapi mungkin sebab saya dah tua, takdelah teruk sangat.

Ketahuilah anda bahawa sebenarnya simptom-simptom yang saya katakan itu adalah kesan alergi terhadap habuk. Saya memang alergi terhadap habuk terutamanya dulu. Sekarang sudah terkawal.


Selain hidung tersumbat dan risaukan mata anak saya yang selalu merah pada waktu malam dan pagi, suami saya bawa berjumpa pakar mata. Sejak Nur Muhammad baby lagi, dalam 8 atau 9 bulan, dia selalu mengalami gatal-gatal mata. Memang sah, disebabkan alergi dan memang perkara ini banyak terjadi dalam kalangan anak-anak.

Untuk alergi ini, sebenarnya tiada spesifik ubat, melainkan bersabar dan juga boleh ambil krim untuk mengurangkan gatal-gatal ataupun supplemen untuk menguatkan sistem imun.

Untuk anak saya, saya memang konsisten dengan Chewable Vitamin C. Itu usaha saya untuk membantu dalam merintangi masalah mudah selsema dan batuk.


Bagi orang dewasa, elok mengambil Sustained Release Vita- C, Alfalfa Complex dan B Complex untuk mengawal alergi ini.



Set Alergi untuk orang dewasa ini elok untuk menguatkan sistem imun, contohnya untuk mengurangkan masalah hidung tersumbat dan berair. Selain itu, set ini juga membantu mengurangkan gatal-gatal pada tubuh badan serta membantu menenangkan orang yang mengalami alergi tersebut.

Anda mengalami masalah yang serupa? Memang sangat dicadangkan untuk mengambil Set Alergi ini. Hubungi saya di 012-5538628. InsyaAllah saya akan membantu anda sepanjang pengambilan supplemen Shaklee ini.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
0 Komentar