Cabaran Shaklee Collagen Powder 15 Hari - Hari Keenam

Cabaran Hari Keenam Penggunaan Shaklee Collagen Powder

Hari ini rupanya dah masuk cabaran hari keenam Shaklee Collagen Powder. Minta maaf sebab saya tak update Cabaran Hari Kelima kerana perkara yang tidak dapat dielakkan.

Jangan bimbang, saya ada mengambil gambar untuk Cabaran Shaklee Collagen Powder untuk hari kelima. Jom kita tengok perbezaan hari kelima dan hari keenam cabaran Shaklee Collagen Powder.

Cabaran Shaklee Collagen Powder pipi kanan


Cabaran Shaklee Collagen Powder pipi kiri


Cabaran Shaklee Collagen Powder di dahi

Boleh saya katakan, selain kulit saya nampak merah kemerahan, saya juga terasa belakang tangan saya lebih lembut dan sakit tumit saya sudah tidak terasa kebelakangan ini. 

Buat pengetahuan anda, Shaklee Collagen Powder bukan sahaja baik untuk menganjal, melembutkan kulit, memudar dan menghilangkan parut, malah baik untuk kesihatan sendi.

Sendi memerlukan kolagen untuk melindungi pergerakan dan pergeseran sendi. Dengan usia yang semakin meningkat, badan kita akan kehilangan kolagen. Oleh itu, amat penting untuk kita menambah pengambilan kolagen yang semakin berkurangan di dalam badan.

Okla, kita tunggu cabaran yang hampir mencapai separuh lagi iaitu cabaran hari ketujuh.

Kalau anda berminat nak join atau beli apa-apa supplemen lain Shaklee, boleh hubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

lepas ni jadi puteri kapas la yer....anyway good job...

Balas
avatar

Harapan di hati begitulah. Tq Jaymiee

Balas