Cabaran Liebster Award 3

Alhamdulillah... terima kasih Hana kerana tag saya untuk Cabaran Liebster Award yang ke-3. Maaf saya lambat tengok komen Hana. Bagus sangat cabaran ini semua kerana ukhwah yang terbentuk sesama sahabat blogger :) Saya kagum dengan Hana.. bulan ni aje dah 64 post..WOW! Ok.. jom kita jawab soalan Hana.


1. Siapakah nama yang anda suka jika anda sudah/bakal

menerima anak perempuan dan lelaki?

Haha.. nama anak yang bakal atau future.. hmmm xfikir 

lagi.. Tapi nama yang simple dan mempunyai maksud yang 

baik seperti nama anak sulung saya - Nur Muhammad.



2. Adakah anda seorang yang mementingkan penjagaan dan 

ketrampilan diri?

Ye saya sangat mementingkan kedua-duanya walaupun saya 

seorang yang simple aje :)



3. Pencinta novel? 

Suka juga tapi tidak sangat. Saya agak terbuka dalam hal 

ini. Apa-apa novel pun jalan.



4. Apakah gelaran manja anda di rumah?

Ma abah panggil Na. Suami - sayang atau ibu



5. Aktif di facebook? Jika ya, apa nama facebook anda. 

(sertakan link, lebih mudah.)

Saya selalu share daripada fanpage saya Hearty . Love . 

Healthy [ mai la like :) ] jom add friend di Nurdiana Aniff.



6. Siapa idola anda?

Contoh teladan terbaik - Nabi Muhammad SAW



7. Tarikh lahir anda.

14 February 1983



8. Rumah impian anda.

Rumah banglo yang besar seperti istana.. heee :) Tak salah 

berimpian kan?



9. Siapa yang selalu memberi anda sokongan tatkala anda 

dalam kemurungan atau dilanda masalah?

Ibu dan suami saya :)



10. Pekerjaan pertama anda?

Admin Assistant



11. Apakah impian anda sebagai seorang muslim atau 

muslimah?

Impian saya ialah untuk mengenal diri agar saya mengenal 

Allah... matikan diri saya sebelum saya mati untuk bertemu 

dengan Allah....

Previous
Next Post »
0 Komentar