Minyak Ikan Terbaik Pilihan Sekeluarga

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca-pembaca yang sangat saya sayangi. Alhamdulillah Nur Muhammad dah keluar daripada hospital. Terima kasih sekali lagi di atas doa-doa anda. Semoga anda semua juga diberkati dan dirahmati selalu.

Haha... dah lama saya tak update pasal Shaklee saya. Okla saya nak buat announcement tentang promosi Shaklee pada bulan ini. Bulan ni promosi Omega Guard.... Omega Guard merupakan minyak ikan terbaik daripada Shaklee :)

Macam mana promosinya? Beli 6 botol Omega Guard dan dapat percuma sebotol lagi Omega Guard. Selain itu, bulan ini istimewanya Shaklee juga memberi diskaun 5% bagi pembelian 2 botol Omega Guard. Memang tak pernah-pernah la bagi sebelum ni :)

Jika anda membeli sebotol Omega Guard, harganya ialah RM136.00. Jadi kalau nak beli 6 botol Omega Guard dan percuma satu, anda kira sendiri sebenarnya berapa harga sebotol Omega Guard yang sangat berbaloi-baloi untuk November 2014 ini aje.

Yang bestnya, Omega Guard ini ialah minyak ikan yang sangat sesuai diambil oleh seisi keluarga. Kanak-kanak dan ibu mengandung lagi la boleh sangat. Anda boleh rujuk berkaitan Omega Guard di SINI



Untuk konsultasi pengambilan vitamin Shaklee secara percuma, hubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy


Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek 

Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

omega memang banyak manfaatnya.

Balas
avatar

betul tu.. macam-macam manfaatnya kan :)

Balas