Piiirah Shaklee Asyik-Asyik Shaklee

Meluat dan bosan apabila terdengar orang asyik-asyik cakap pasal Shaklee. Setiap hari ade je iklan Shaklee. Apa yang best sangat ekk Shaklee ni? Makan tak jadi apa pun.... Piiiirahhh Shaklee, asyik-asyik Shaklee... 




Sebenarnya kebanyakan yang jatuh cinta dengan Shaklee setelah mengamalkan Set Menyusu atau Set Bersalin Shaklee. Maknanya majoriti adalah wanita. Alhamdulillah, mereka tidak kecewa dengan hasil yang memberangsangkan. Dengan izin Allah, susu juga banyak dan mereka dapat menyusukan bayi mereka lebih daripada 2 tahun. 

Hendak menyusukan bayi juga bukanlah mudah. Malah saya juga telah melaluinya. Anda boleh baca pengalaman saya di SINI. Tekad untuk menyusukan bayi harus kuat, disulami pula dengan sokongan suami dan ahli keluarga ya. Jangan sesekali terfikir untuk menyusukan bayi dengan formula milk kerana secara alami atau naturalnya, memang setiap wanita MAMPU untuk menyusukan bayinya. Nekad atau tidak je.

Tidak dinafikan, menyusukan bayi memang letih. Jadi suami-suami dan bakal menjadi ayah tu... tolong sediakan mental dan fizikal anda untuk menyokong isteri anda yang hendak menyusukan bayi. Jom tonton video sweet di bawah. Haaa tak percaya sangat.


 
Dia Peer Counselor Laktasi, Tapi Masih Buat INI from iReach HD on Vimeo.



Untuk maklumat lanjut tentang Set Menyusu Shaklee, anda boleh rujuk di artikel INI. InsyaAllah, supplemen-supplemen Shaklee diperbuat daripada bahan-bahan organik yang selamat dan telah melalui ujian klinikal untuk memastikan mutu dan kualiti yang terjamin.


Tidak rugi menjadi ahli Shaklee kerana kita akan dapat menikmati diskaun antara 15% - 20% untuk setiap pembelian supplemen-supplemen Shaklee. InsyaAllah yuran sekali seumur hidup (RM75.00). Kesihatan kita akan lebih baik, InsyaAllah. Dapat cash back setiap bulan. Malah kita juga akan dapat membina empayar peniagaan Shaklee sendiri yang boleh diwarisi sehingga ke anak cucu. 

Takutkan, membaca di dada-dada akhbar dengan penurunan harga minyak dunia yang akan memberi kesan kepada ekonomi Malaysia.. Bersedialah menghadapi kemelesetan ekonomi. Tambahkan pendapatan sampingan anda demi anak-anak dan keluarga tersayang.

Hubungi saya untuk pendaftaran dan pembelian supplemen-supplemen Shaklee sekarang juga di 012-5538628.


Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy


Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek 

Previous
Next Post »
0 Komentar