Jom Ke Kelas!

Dulu-dulu, apabila kak yone join sebagai ahli Shaklee, boleh kata zero knowledge kak yone ni. Yang ada pun, yang ingat-ingat lupa masa belajar pasal nutrisi di sekolah dulu.

Apabila kak yone dah mula menjual Shaklee, kak yone tahu, kak yone kena lengkapkan diri dengan pelbagai ilmu. Dalam group Shaklee kak yone pun, ramai guru-guru yang berpengalaman yang tidak loket berkongsi ilmu. Macam-macam ilmu ada 😁


Kak yone paling suka hadiri kelas-kelas yang berkaitan nutrisi sebab banyak sangat perkara-perkara baru yang kak yone belajar. Memang kagum dan tak sangka ohhhh vitamin ni boleh bantu untuk penyakit-penyakit gini.



Tengok kelas-kelas Shaklee semuanya boleh bawa anak-anak. Sangat mesra ibu bapa. Sebab group Shaklee kebanyakannya terdiri daripada surihati suami. Jadi kalau terlalu rigid sampai takleh bawa anak, alamatnya takde sambutanlah kelas-kelas yang dijalankan.

Lagi satu, kebaikan apabila dah ke kelas, apabila jual vitamin, kita akan lebih confident dengan manfaat vitamin-vitamin tersebut. Jadi, bila customer tanya... Kita nak yakinkan customer pun, tersampai aura kita pada customer 😊 

Dulu-dulu kalau customer Whatsapp kak yone tanya set-set tertentu, pasti kak yone cepat-cepat tanya upline. Lama-lama, dah kurang. Sebab:
1. Pengalaman makan sendiri akan mengajar kita.
2. Sebab kita belajar daripada kelas-kelas yang dihadiri.

Daripada tak tahu jadi tahu. Teknik nak cari vitamin yang sesuai untuk masalah customer pun diajar. Kita apply aje. Ishhh senang sangat jual Shaklee ni :)

Haaa... Nak join juga? Jejoms. Whatsapp je kak yone. Kak yone menantikan whatsapp korang. Tak susah pun. Ingat no ni selalu 012-5538628.

Rakan Shaklee anda di mana jua:
Kak Yone
Tel: 012-5538628.
ID Shaklee: 1112978

#TsunamiShaklee
#9Gemilang
Previous
Next Post »
0 Komentar