Cari Mentor Terbaik Shaklee 😘

Those good old days... 😀 Pada masa inilah saya mula rapat dengan Ainul Malik. Sahabat saya dunia akhirat 😊 Kami memang bersekolah tingkatan 4 dan 5 bersama-sama. Tapi sekadar kawan jiran sekelas. Masuk matrix pun sama. Masa tu pun dah mula kenal rapat 😁 Tapi first year di Uni, bilik kami selang dua tiga bilik. Jadi masa tu selalu gi makan di dewan makan sama-sama. 


Muka macam budak-budak lagi 😍

Sampailah lepas grad semua... Masing-masing bawa haluan masing-masing. Ainul sambung master dan saya bekerja. Memandangkan kami berdekatan, jadi selalu juga berjumpa... Bertukar-tukar khabar, gossip 😅

Sampailah masing-masing berkahwin... Tarikh nikah pun beza seminggu 😂 Tak dapatlah kami nak datang sebab masing-masing sibuk dengan persiapan. 

Lepas tu, bila da ada anak, semua pun lebih banyak spend masa dengan keluarga. Once in a while kami berjumpa. Sebab lokasi dah semakin menjauh 😊 Saya tahu Ainul menjual Shaklee. Vitamin Ostematrix adalah vitamin pertama Shaklee yang saya beli daripada Ainul.

Tapi hati saya belum terbuka pun nak jadi ahli. Hanya beli kadang-kadang. Smpailah tarikh birthday saya pada tahun 2014, saya berkunjung ke rumah Ainul. Masa tu saya terus daftar online di rumah Ainul. Sebelum tu berkali-kali saya kata nak daftar tapi tak daftar-daftar juga. Akhirnya bila berkunjung tu, saya terus nekad taknak bertangguh-tangguh lagi 😁

Alhamdulillah 2 tahun lebih dah saya menjadi ahli dan menjalankan perniagaan Shaklee ini. Syukur banyak yang dipelajari. Dekat atau jauh saya dengan Ainul tak penting pun. Kebanyakan masanya kami berwhatsapp dan sekali sekala berjumpa di HQ atau berkunjung ke rumah.

Kalau anda mencari orang untuk mendaftar diri sebagai ahli Shaklee, tak perlu risau dengan siapa pun anda mendaftar. Tapi carilah ahli Shaklee yang serius dalam perniagaan dan dari group yang best. Macam mana nak tahu? Jenguk-jenguk blognya, fbnya... Kat situ anda akan tahu 😀. 

Yang terbaik, jom join kami 😁

Rakan Shaklee anda:
Nurdiana Aniff
Tel: 012-5538628

#TsunamiShaklee
#9Gemilang
Previous
Next Post »
0 Komentar