Walaupun susah cari parking, ku redah jua......

Hahaha.... Apa lah agaknya saya nak tulis ni.... Korang agak kat mana susah nak cari parking? Gambar pulak tunjuk KFC... KFC kat mana ni ? 😋



Nak share la pengalaman sendiri kepada korang semua.... Juga sebagai kenangan untuk diri sendiri... Dua tiga tahun mendatang, kot-kot FB keluarkan sebagai memori kan :) 

Dalam dua tahun lebih saya berbisnes ni, inilah spot pertama yang saya COD kan vitamin kepada pelanggan PERTAMA yang bukan daripada orang yang saya kenal. Saya ingat lagi, hari tu ialah hari Jumaat. Waaahhh yang syoknya break lunch 2 jam 😊

En. A tu Whatsapp saya dalam pukul 10 pagi. Minta CODkan Vita-Lea. Memandangkan saya tak pernah lagi dapat customer luar, maka nervous sampai sejuk-sejuk tangan. Tanyalah pada upline saya, nak terima ke nak lepaskan. Ainul Malik cakap, GO FOR IT!

Oleh itu, tiba aje masa break, terus saya memandu ke HQ Shaklee untuk dapatkan Vita-Lea (kebiasaannya saya memang ambil stok baru direct dari HQ). Lepas tu terus ke Mid Valley. Heeee... Parking.... Mak aiiiiiii susah bebenor nak dapat. Berapa kali pusing akhirnya banyak kereta keluar. Alhamdulillah.

Saya pun message la En. A kata tunggu dekat KFC. Alhamdulillah tak lama tunggu, akhirnya berjaya saya passkan Vita-Lea. Puas hati rasanya sebab misi accomplished! Suatu achievement dalam kehidupan sebab benda tak pernah buat dari kebiasaan, memang lain rasanya. Sekarang ni Alhamdulillah, Macam-macam tempat dah saya COD dan postkan. Semoga saya dapat bantu lebih ramai orang dalam memperbaiki kesihatan dengan vitamin-vitamin yang sangat best ini :D

List kawasan yang saya COD:
- Shah Alam
- USJ
- Subang Jaya
- PJ - VSQ, Amcorp Mall, Menara PKNS, serta kawasan-kawasan sekitar
- Klang - Bukit Tinggi
- Mid Valley
- KL Sentral

Postage ke seluruh Malaysia 😊

Pengedar Shaklee anda:
012-5538628

#TsunamiShaklee
#9Gemilang
Previous
Next Post »
0 Komentar