Kenapa Harus Pilih Shaklee

Dalam banyak-banyak perniagaan kat dunia ni, kenapa harus pilih Shaklee

1. Shaklee adalah perniagaan yang modalnya RM68.90 tapi jika diusahakan dengan bersungguh-sungguh, tekun, tabah dan metakkan kebergantungan sepenuhnya kepada Allah, InsyaAllah keuntungannya tiada batasan.

2. Supplemen atau vitamin adalah keperluan setiap masa. Even kalau ekonomi merudum sekalipun, orang tetap mencari vitamin yang semulajadi dan selamat. Ramai orang terdesak apabila sakit.

3. Vitamin-vitamin Shaklee semuanya melalui kajian klinikal untuk memastikan vitamin yang dihasilkan benar-benar selamat, semulajadi dan berkesan. Semestinya bebas bahan-bahan sintetik yang tidak baik untuk badan.

4. Shaklee ada Landmark Study, iaitu kajian yang dijalankan oleh pihak luar ke atas pengguna-pengguna vitamin Shaklee untuk mengkaji kesan jangka panjang mengamalkan vitamin Shaklee. Perbandingan dibuat juga ke atas kumpulan yang mengamalkan vitamin jenama lain dan kumpulan yang tidak makan vitamin langsung.

Yang menarik dan terkejutnya, antara keputusannya, kumpulan yang mengamalkan vitamin Shaklee mempunyai risiko untuk mendapat penyakit cardiovascular / penyakit jantung lebih rendah berbanding dua kumpulan tadi. DAN kumpulan yang mengamalkan vitamin jenama lain mempunyai risiko yang hampir sama dengan individu yang tidak mengambil vitamin langsung!

5. Kalau di Malaysia, kak yone bukan nak jadi rasis, tapi ramai usahawan-usahawan melayu yang dah menjadi jutawan dengan menjalankan perniagaan Shaklee. Alhamdulillah mereka merupakan jutawan-jutawan yang sangat kaya tapi sangat merendah diri 😊

6. Jika MLM lain menayang kereta, Shaklee idaklah berbuat demikian. Tapi Shaklee macam kak yone cakap di point no. 1, buat dengan bersungguh-sungguh, cekal dan tabah. InsyaAllah Shaklee BAGI duit untuk beli apa sahaja kereta yang kita nak! 

Ada satu peniaga Shaklee di Penang. Dia memang selalu alami masalah kereta rosak. Jadi Puan Fuzy ni memang nekad sangat buat Shaklee bersungguh-sungguh sampai dia berjaya dapat bonus untuk kereta! Wow sangatkan? Sesungguhnya jika kita inginkan sangat. Pasti dapat.

Banyak lagi yang bestnya apabila serius berbisnes dengan Shaklee. Kak yone tak sentuh lagi bab trip jalan-jalan 6 bintang yang Shaklee belanja jika kita betul-betul buat. 

Trip ke Jepun 2017. Yang buat betul-betul, siap boleh bawa anak-anak. Yutaka yang macam kimono tu dapat free, Shaklee bagi 😊

Kalau taknak jalan-jalan dan teringin sangat nak mengerjakan umrah, Shaklee pun ada menaja Umrah secara percuma tau.

Duduk di Hotel Oberoi di Madinah. Sebelah pagar je dengan Masjid Nabawi. Mudah sangat nak solat di Masjid Nabawi. Nak bawa mak ayah pun boleh. Senang orang tua tak payah jalan jauh-jauh.

Yang pentingnya, korang kena whatsapp kak yone dulu lah untuk tahu macam mana nak dapatkan semua ni dan mulakan langkah pertama dengan hubungi kak yone di 016-2364796 😊

Ikhlas,
Kak yone mentor dan pengedar Shaklee Shah Alam, PJ, Klang, Mid Valley dan seluruh Malaysia.
016-2364796
Previous
Next Post »
0 Komentar