Program penurunan berat badan


Supplemen yang Menjayakan 
Program Penurunan Berat Badan 

Berat badan yang ideal sangat diinginkan oleh semua orang. Terdapat banyak supplemen dan ubat-ubatan yang berada di pasaran yang mempromosikan program penurunan berat badan. Walaubagaimanapun, kita hendaklah berhati-hati apabila memilih supplemen yang berkesan. 


Supplemen yang dikeluarkan oleh Shaklee adalah supplemen semulajadi yang selamat dan sihat, baik untuk mengurangkan berat badan secara semulajadi dan tidak membahayakan.


Set supplemen Shaklee untuk membantu mengurangkan berat badan


Pengambilan Omega Guard, Lecithin dan Alfalfa Complex adalah suatu gabungan yang mantap untuk membantu dalam proses menguruskan badan. Seperti yang telah dibincangkan dalam artikel sebelum ini, Omega Guard akan berinteraksi dengan hormon leptin di dalam badan dan menyebabkan kita mudah berasa kenyang. 

Manakala Lecithin berfungsi untuk membantu dalam pemecahan dan pembakaran lemak di dalam badan. Akhir sekali Alfalfa Complex berfungsi membawa lemak-lemak yang telah dibakar ini keluar daripada tubuh. 

Dengan pengambilan supplemen-supplemen yang telah dinyatakan, diikuti dengan senaman sekurang-kurang tiga kali seminggu, InsyaAllah anda akan berjaya menurunkan berat badan. Di samping itu, penambahan Herb Lax ke dalam program ini juga akan meningkatkan lagi peratusan kejayaan dalam program menguruskan badan. 

Herb Lax akan membantu membersihkan najis yang tersekat di usus. Dalam kata lain, Herb Lax sangat sesuai digunakan oleh orang yang mengalami kesukaran untuk membuang air besar. Penggunaan yang konsisten akan membantu mengembalikan semula proses semulajadi dalam pergerakan usus (natural bowel movement). 

Vita-Lea pula bertindak sebagai multi-vitamin untuk memberi tenaga segera dan sebagai pelengkap nutrisi di dalam pemakanan seharian kita. Maklum sahaja, kadangkala pemakanan seharian kita tidak meliputi semua nutrisi yang diperlukan oleh badan. Vita-Lea akan melengkapkan nutrisi yang diperlukan.

Kombinasi kelima-lima supplemen Shaklee ini, bukan sahaja akan membawa kejayaan kepada program menguruskan badan, malah akan memberi banyak manfaat lain seperti awet muda, kulit yang lebih cantik berseri-seri serta tahap kesihatan yang optimum. 

Sesiapa yang berminat, boleh menghubungi saya. Saya faham, dalam sesetengah keadaan kita mungkin tidak mahu membeli semua supplemen yang dinyatakan. Tapi anda boleh mencuba mengikut kemampuan anda. Jangan malu-malu untuk Whatsapp, SMS, saya di 016-2364796. 

Entry yang berkaitan:

Previous
Next Post »
0 Komentar