Naila Intishar Family Day

Family Day Naila Intishar, Taman Botani, 14 Jun 2014

Saya mohon maaf sangat. Sebab saya ada tulis satu entry pada 13 Jun 2014 mengenai Naila Intishar jom join saya. Tetapi atas kekhilafan saya, saya terlupa nak tulis berkenaan Family Day Naila Intishar Shaklee yang telah kami jalankan pada 14 Jun 2014. Seronok sangat sampai terlupa.. heeee...

Jom kita layan gambar :)

Sebahagian ahli keluarga Naila Intishar yang datang. (Semangat betul Nur Muhammad)


Para suami Naila Intishar yang hadir :)

Suka melihat gambar ini kerana melihat anakku yang bersemangat sangat (baju hijau). Semoga semangatnya membakar semangat ibunya... :)


Best sangat group Naila Intishar ini, kerana ibu kami - Ainul Malik seorang yang sangat cekal dan bermotivasi. Apa yang kami tahu, dalam group Naila Intishar, semua orang mempunyai peluang yang sama untuk berjaya. Yang penting kita sama-sama berusaha dan saling bantu-membantu. 

Pada hari family day ini juga, semua orang mendapat cenderahati daripada mak kami; Ainul Malik. Kami semua juga bertukar-tukar hadiah sesama sendiri. Di akhir program family day ini, banyak buah tangan yang saya bawa pulang.. termasuklah makanan yang sedap-sedap sangat. Memang dah macam kenduri. Tengok gambar di bawah semua orang tengah enjoy makanan dan mendengar celoteh adik beradik tentang Shaklee :)

Kak Am tengah berkongsi kisah dalam Shaklee :)


Walau kami semua menjual produk Shaklee, tujuan kami bukan untuk mengaut sales tersebut seorang diri. Banyak lagi yang boleh dicapai apabila join bisnes group Shaklee Naila Intishar yang hebat ini. Nak tahu lebih lagi? Jom join saya. InsyaAllah, anda tidak akan ditinggalkan terkapai-kapai seorang diri. Yang penting, kita sama-sama berjaya, bukan sahaja di dunia. Tapi juga di akhirat, InsyaAllah.

Siapa-siapa yang nak order apa-apa produk Shaklee, boleh hubungi saya. Kalau tak tahu nak order apa? Boleh ceritakan dulu masalah anda kepada saya. InsyaAllah anda akan dibantu. 

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park

Previous
Next Post »
1 Komentar