Nutriferon - Meningkatkan Daya Tahan Badan

Nutriferon - Penyelesaian bagi orang yang tak suka makan ubat

Sebagai seorang manusia biasa... Saya tidak terlepas daripada jatuh sakit. Bermula dengan sakit tekak.. kemudian badan mula panas... kemudian sakit-sakit badan.



Memandangkan saya sudah kehabisan panadol (saya memang selalu makan panadol jika tak sihat), saya makanlah nutriferon. Anggaplah ini adalah eksperimen saya terhadap kesan nutriferon ke atas saya ye. 





Mesti ramai nak tahu apakah rasa nutriferon, haha buat pengetahuan semua, antara kandungan nutriferon adalah labu.. heee warna serbuk nutriferon sendiri sudah kelihatan seperti warna labu iaitu oren tanah. 



Nutriferon jika dicampurkan air.. tiada rasa pun.. macam minum air kosong.. mungkin sebab deria rasa saya kurang, maka saya tidak dapat rasa apa-apa.

Disebabkan saya rasa sakit badan saya makin menjadi-jadi apabila malam semakin larut, kebiasaannya saya akan mengambil OsteMatrix. Namun disebabkan perut telah penuh dengan air, maka saya tidak ambil.

Pada pukul 1.30 pagi, saya bangun juga kerana sakit-sakit badan semakin kuat. Oleh itu, saya ambil 4 biji OsteMatrix. Pada masa ini, perut saya tidaklah penuh dengan air. Jadi okla untuk saya minum lagi air untuk makan OsteMatrix :)




Oklah.. akan saya update lagi blog ini untuk kesannya. Esok saya tidak boleh mengambil mc sebab saya ada appointment penting.. nak tak nak.. saya kena ke pejabat. InsyaAllah saya sihat :)



Walaupun saya tidak sihat... tak bermakna kedai Shaklee saya tutup. Terus hubungi saya di 012-5538628 jika anda nak membeli #nutriferon, OsteMatrix atau apa-apa sahaja vitamin Shaklee yang lain.
Previous
Next Post »
0 Komentar