Awas jika pendarahan haid anda terlalu lama

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... Hari ni nak share kisah seorang rakan... Senang, kita namakan A. Kisahnya bermula setelah A mengalami pendarahan haid terlalu lama.

Siapa yang tak risau dan pelik kan kalau period boleh jadi sampai 3 minggu... Bukan keluar darah haid sikit-sikit gitu, tapi consider heavy period... Haaaa lama betul. Memang sakit la perut tu sampai darah pun kena top up sebab dah semakin berkurangan darah dalam badan. Allahuakhbar.

Oleh itu, si A pun pergi mendapatkan pemeriksaan pakar. Doktor cakap A mengalami masalah hormon yang tidak balance. Salah satu punca ialah A adalah seorang yang mempunyai berat badan yang berlebihan. Untuk pengetahuan semua, kitaran haid A sebelum ini juga kurang teratur. Ada masanya tidak mengalami haid langsung. Kalau period pun, selalunya dalam 4 hingga 5 hari sahaja.

Doktor bercadang nak insert mirena (alat untuk IUD) untuk membantu mengurangkan pendarahan. Takut uterus semakin menipis dan akan membahayakan A. Untuk memasukkan mirena, doktor mencuci dulu bahagian di dalam serviks (banyaklah benda-bendasing dikeluarkan). Kemudian barulah dimasukkan mirena.

Benda-bendasing itu, doktor ambil dan dihantar ke lab untuk pemeriksaan lanjut. Apa keputusan lab...???

Rupa-rupanya ada cancerous cell daripada bendasing yang dikeluarkan.. Allahuakhbar.. Muda lagi tuan punya badan.. Memang mengejutkan.. Itula.. Sekarang ni tak boleh kira tua atau muda... Macam-macam kemungkinan.. Tapi Alhamdulillah.. Masih awal dan InsyaAllah boleh dihapuskan..



Bagi saya.. Dalam kes ini, Nasihat doktor dan ubat-ubatan yang dicadangkan oleh pakar perubatan harus diikuti.. Tapi boleh juga mengambil Vivix sebagai supplement tambahan. Vivix membantu memulihkan sel-sel DNA yang rosak akibat serangan sel-sel kanser.. InsyaAllah sel-sel kanser akan dihapuskan dan pesakit akan pulih.

Promosi twin pack Vivix akan berakhir... Sayang betul kalau lepaskan peluang ni.. Harga twin pack ni automatik dapat harga ahli ditolak lagi 5% diskaun. Biasanya kalau 2 botol Vivix harga RM805++ tapi promosi twin pack ni jadi RM765.32. Jimat sangat.

Dapatkan sekarang. Hubungi 012-5538628.

Diana
SID: 1112978
Previous
Next Post »
0 Komentar