Masalah jerawat selesai, bintik-bintik hitam hilang dengan produk yang selamat

Kak yone, walaupun dah tua-tua ni 😆 masih lagi naik jerawat-jerawat halus kat dahi. Kalau zaman muda remaja dulu, bukan kata kat dahi, pipi, dagu banyak jugalah jerawatnya 😂 Jerawat pula jenis yang besar-besar dan ada nanah 😓

Tapi semasa zaman umur 25 ke atas, jerawat dah terkawal. Kadang-kadang je ada naik sebutir dua jerawat batu. Tapi tetaplah menyakitkan hati ye dak 😊


Tapi sekarang, jerawat kat muka kak yone dah malu-malu nak naik. Kalau ada pun, selalu di kawasan dahi. Jerawat pasir halus-halus yang kalau tengok dari jauh tak berapa nampak. Suami kak yone beritahu, kalau jerawat masih naik, maknanya kita mudah lagi 😆 kah kah kah....

Ok ok. Sambung cerita. Dulu-dulu sampailah sebelum kak yone pregnant anak kedua kak yone, parut jerawat tu memang menyampah. Walaupun tak berkawah, tapi ada bintik-bintik gelap bekas jerawat 😌 

Selalunya kalau konsisten nak buat facial kat muka, memang hilang. Tapi sampai bila nak melabur duit buat facial? Haaaa masa kak yone pregnant anak kedua kak yone, barulah kak yone rajin makan vitamin-vitamin Shaklee. Masa tu kak yone ambil set hamil Shaklee.

Dalam nak menjaga kehamilan, bonusnya kak yone dapat kulit yang lebih sihat. Takde dah nak naik jerawat bagai. Kulit ibu mengandung lebih berseri-seri. Haaa apa ada dalam Set Hamil Shaklee ni?

💙 Vitamin C - Best sangat tau vitamin C ni. Bantu baiki kulit kak yone supaya lebih sihat, buat jerawat tak nak naik dan mencerahkan kulit secara semulajadi.

💙 Vitalea - Multivitamin tertua di dunia. Memang bagus sangat untuk ibu hamil sebab ada asid folik dan zat besi yang memang sangat penting untuk kehamilan. Of course, ibu hamil akan dapat kesemua nutrisi penting yang diperlukan oleh badan. Nama pun multivitamin kan.

💙 Vitamin B Complex - Haaaa kak yone faham sangat. B complex ni untuk boost tenaga, terutama yang tengah mengandung tu, mesti sangat perlukan extra boost. Plus,vitamin B Complex bantu mengurangkan tekanan atau stress. Tak elok mak buyung tension-tension masa preggy. Yang paling best, ada asid folik juga.

💙 ESP - Energizing Soy Protein. Protein ni badan kita sangat-sangat perlukan tau. Mungkin ramai yang tak sedar akan kepentingannya. Yang best lagi, dalam ESP ada 9 asid amino yang tak dapat dihasilkan dalam badan kita. Badan kita selalunya dapat daripada pemakanan. Tapi kalau makan tak seimbang, susah la kan.

💙 Omega Guard - Bantu perkembangan otak janin di dalam kandungan. Yang bestnya lepas bersalin pun elok teruskan dengan Omega Guard supaya baby pun dapat manfaat dalam perkembangan dan kecerdasan otaknya.

💙 Ostematrix - Tablet kalsium Ostematrix sangat penting bagi wanita. Kalau yang mengandung dan menyusukan badan, lagi lah penting. Sebab kita dah bagi kalsium pada baby. Mana pulak badan kita nak topup kalsium? Semestinya daripada pemakanan 😀 Kalau ambil endah tak endah, takut muda-muda, gigi dah luruh sebab badan kita kurang kalsium.

Ehhh, daripada cerita pasal jerawat, kak yone ter'explain' sekali pulak set hamil Shaklee ni. Tapi itulah, dengan konsisten makan set hamil Shaklee ni, kulit kak yone memang stabil sangat-sangat.

Parut-parut pun hilang. Takde lagi bintik-bintik hitam di wajah. Kak yone sangat puas hati. Baby kak yone pun, kulitnya memang cantik. Sampai anak sedara kak yone, bila pegang anak kak yone yang kecik ni, dia cakap best sangat pegang sebab kulitnya lembut lain macam 😀

Haaaa... Lepas bersalin ni, lain pula ceritanya. Kak yone ambil pula Vivix. Haaa pernah dengar tak Vivix? vivix ni supplemen anti-aging. Iyelaa dah bersalin penat-penat, jaga anak, tak ke maknye penat. Jadi supplemen yang terbaik adalah Vivix 😊

Apakah fungsi Vivix ni? Haaaa Vivix yang mengandungi Resveratrol membantu memulihkan sel-sel dalaman yang rosak kerana radikal-radikal bebas macam pencemaran udara yang masuk ke dalam badan kita. Ni antara salah satu contoh. Kak yone tak sebut lagi pasal tekanan yang juga menyumbang kepada kerosakan sel-sel dalaman.

Jadi bila sel-sel dah rosak, Resveratrol ni akan pulihkan. Kalau sel-sel yang lemah tu, Resveratrol akan bantu memulihkan tenaga. Jadi, apabila sel-sel dalaman sihat, maka kita pun akan lebih sihat, bertenaga dan berseri-seri 😊 Ohhh sel-sel badan kita juga akan diremajakan sehingga 25 tahun lebih muda.

Tengok aje perubahan yang kak yone sendiri alami daripada dulu tahun 2013 sebelum ambil vitamin-vitamin Shaklee dan pada tahun 2016 apabila dah jadi pengamal tegar vitamin Shaklee.


Haaa nak lagi, jap ekk...


Kannnnn. Teruja tak. Umur 54 tapi mak aiiii cunnya, awet muda sangat. Saiya pun nak jadi macam tu juga. Lawanya kalah anak dara. Pinkish gitu wajahnya kan.

Jadi, kalau nak dapatkan vitamin-vitamin cantik Shaklee ni, jangan malu-malu untuk hubungi kak yone. No kak yone ni ingat selalu tau - 012-5538628.

Jom untuk perkembangan terbaru, like page kak yone 

Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Nak COD pun boleh, kawasan-kawasan ni sila take note:
- Shah Alam
- Petaling Jaya (Amcorp Mall, Menara PKNS, VSQ Tower serta kawasan-kawasan berdekatan)
- Klang (AEON Bukit Tinggi, Hotel Premier, KWSP, Taman Sri Andalas)
- USJ, Subang Jaya 
- Mid Valley
- Kawasan-kawasan yang berdekatan

Previous
Next Post »
0 Komentar