Mengurangkan Masalah Jeragat Dengan Vitamin Dan Produk Skincare Semulajadi

Kak yone ternampak kawan kak yone kongsikan pasal masalah jeragat. Bagi kak yone, masalah jeragat ni risikonya sangat tinggi dialami oleh semua orang, terutamanya orang yang berkulit cerah dan umur yang semakin meningkat.


Kulit di wajah kak yone sudah mula menunjukkan tanda-tanda nak berjeragat. Ada skin tags di tepi bahagian mata, ada bintil-bintil yang tidak menyenangkan. Lama-kelamaan tidak mustahil jeragat akan timbul.

Kak yone akui, kak yone memang sangat tidak selesa dengan kehadiran tanda-tanda tersebut. 

Oh ya, jeragat ni timbul disebabkan oleh kulit yang tidak mendapat perlindungan daripada uv atau terdedah kepada sinaran matahari yang menyebabkan sel-sel mati.

Pengumpulan kulit mati yang tidak dibuang dengan betul, lama kelamaan akan membentuk kelompok yang gelap di atas permukaan kulit. Oleh itu, terjadilah jeragat.

Kak yone memang sangat risau dan memang perlu sangat kak yone buat sesuatu mengenainya. 

Ni gambar kak yone dulu. Nampak bintik-bintik yang merungsingkan.


Setelah lama berkecimpung ewahhhh berkecimpung dalam dunia vitamin, kak yone merumuskan vitamin-vitamin yang membantu dalam mengurangkan masalah jeragat. Bukan jerawat tau.

Vitamin-vitamin membantu mengurangkan masalah jeragat:

PERLINDUNGAN DALAMAN

1. Vivix
Vivix yang kaya dengan antioksidan yang tinggi membantu dalam proses memperbaiki masalah kulit daripada dalam. Ini disebabkan kandungan Resveratrol di dalam Vivix berfungsi memperbaiki kerosakan sel-sel dalaman. Jadi sel-sel kulit yang bermasalah akan diperbaiki. Vivix merupakan supplemen anti-aging yang membantu meremajakan sel sehingga 25 tahun ke belakang. Awet mudalah sesiapa yang mengamalkan Vivix.

2. Vitamin E
Vitamin E berfungsi melindungi kulit daripada sinaran uv atau menjadi pelindung kepada sinaran matahari.

3. Vitamin C
Membantu memelihara kesihatan kulit serta mencerahkan kulit secara semulajadi. Vitamin C juga akan bertukar menjadi kolagen untuk menganjalkan kulit.

PERLINDUNGAN LUARAN

4. Gentle Action Make-Up Remover
Membantu membersihkan wajah daripada kotoran make-up dan membuang kulit-kulit mati.

5. Gentle Deep Foaming Cleanser
Selepas kulit bersih daripada make-up dan kulit mati, bersihkan dengan pencuci muka Gentle Deep Foaming Cleanser yang membantu membersihkan bukan sahaja kulit luaran, malah membersihkan juga Whiteheads.

6. Ultimate Protection Whitening Lotion
Bertindak sebagai pelembap untuk melembap serta melembutkan kulit. Turut mengandungi SPF untuk melindungi kulit daripada sinaran matahari.

7. Spot Whitening Treatment
Berfungsi untuk memudarkan jeragat yang kelihatan.

InsyaAllah pengamalan vitamin-vitamin Shaklee dan skincare Nutriwhite ini akan membantu menjadikan wajah lebih berseri-seri, memudarkan jeragat serta menganjalkan kulit.

Jeragat mula pudar dan terkawal

Kenapa mesti vitamin Shaklee? Sebabnya vitamin-vitamin Shaklee diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi yang bebas daripada bahan-bahan sintetik yang boleh memudaratkan kesihatan kita dalam jangka masa yang panjang.

Jadi, bertukarlah kepada vitamin-vitamin dan produk skincare yang semulajadi dan selamat. Nak dapatkannya, hubungi 012-5538628.

Jom, untuk maklumat terbaru, like FB kak yone


Penghantaran secara pos ke seluruh Malaysia. Kalau ada Vivix, penghantaran adalah percuma.

Kak Yone boleh COD ke:
- Shah Alam
- Klang (Hotel Premier, KWSP, AEON Bukit Tinggi, Taman Sri Andalas
- PJ (Amcorp Mall, Menara PKNS, VSQ Tower)
- Subang Jaya, USJ
Previous
Next Post »
0 Komentar