Sakit pinggang, lutut dan sembelit hilang, hati riang stress pun tiada lagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kak yone nak share cerita gumbira 😍 Kisah seorang customer upline kak yone yang sangat happy selepas mengambil Ostematrix iaitu vitamin promo bulan ni. Dah tiga tahun customer ini setia dengan Ostematrix.

Asalnya, Puan A ini, bermula dengan Ostematrix apabila mengalami masalah sakit pinggang dan sakit lutut. Mula-mula tu, apabila dicadangkan Ostematrix ni, Puan A agak reluctant juga, sebab katanya dah minum susu. Kenapa nak tambah lagi dengan tablet kalsium pulak?

Puan A ni badan dia berisi tapi orangnya sangat cergas tau. Ostematrix lebih baik daripada susu, sebab apabila minum susu, kita juga akan ambil sekali lemak bersama susu tersebut. 

Berbeza pula apabila ambil Ostematrix. Ostematrix sendiri dah kaya dengan zat dan mineral yang memang sangat-sangat diperlukan oleh tulang kita. Nak pastikan kalsium betul-betul diserap ke dalam tulang, kena ada vitamin D. Plus ada banyak lagi minerals seperti zink, mangan, copper, boron yang sangat-sangat sesuai dengan keperluan tulang kita.


Selepas seminggu consume Ostematrix, Puan A beritahu, makan Ostematrix ni sangat-sangat membantu dalam mengurangkan sakit pinggang dan sakit kaki. Tapi Puan A cakap, lawas sangat masa nak membuang. Padahal sebelum ni, Puan A juga mengalami sembelit 😂



Haaaa? Best tak Ostematrix ni. Dalam berikhtiar nak mengurangkan masalah sakit pinggang dan sakit lutut, masalah sembelit terus hilang. Terus dapat 3 in 1 😊 Jadi Puan A sangat happy. Apabila sakit-sakit badan hilang, Puan A rasa lebih ceria, stress pun tiada lagi.

Malah tekanan darah tinggi Puan A juga semakin terkawal walaupun masih kena ambil ubat 😊

Tablet kalsium Ostematrix ni membantu mengendurkan otot-otot yang tegang. Macam kaum wanita yang mengalami period pain atau senggugut. Sakitnya disebabkan oleh otot uterus yang menegang seperti ditari-tarik. Jadi dengan mengambil Ostematrix, bantu untuk mengendurkan otot uterus dan kuranglah rasa sakit.



Sebab tu Ostematrix sangat bagus kalau badan terasa kejang dan stress. Sebab Ostematrix membantu mengurangkan kekejangan dan merelekskan otot. Badan akan lebih tenang. Bila badan dah tenang, nak tidur pun lebih lena 😊

Boleh dengar penerangan lanjut mengenai Ostematrix daripada video ini 😊



Penerangan sifu kak yone yang sangat bersemangat dan ceria

Nak dapatkan Ostematrix, Whatsapp je kak yone di 012-5538628. Best sangat Ostematrix ni. Kita sebagai orang perempuan, memang kena ambil Kalsium sebab banyak kalsium dah hilang daripada badan kita.

Jom like page kak yone

Hearty . Love . Healthy

Setiap pembelian akan dihantar dengan pos laju atau GDex. 

Nak COD Ostematrix dan apa-apa lagi vitamin Shaklee ni, boleh aje di sekitar:
- Shah Alam
- PJ - VSQ Tower, Amcorp Mall, Menara PKNS dan kawasan-kawasan  sekitar
- Klang - Bukit Tinggi, Hotel Premier, KWSP, AEON Bukit Tinggi, Taman Sri Andalas
- Subang, USJ
- Mid Valley

Previous
Next Post »
0 Komentar