Meroyan - Rawat Sebelum Terlambat

Banyak juga kes yang saban tahun kita dengar ibu-ibu yang lepas bersalin membunuh diri, membunuh atau mencederakan bayi yang dilahirkan. Macam baru-baru ini bayi dua bulan mati dikelar 😢 Ni semua disebabkan si ibu tengah meroyan. Meroyan jangan dibiarkan. rawat sebelum terlambat!



Kak yone nak beritahu, wanita yang lepas bersalin berisiko TINGGI terkena gejala MEROYAN! Tolonglah wahai suami-suami dan ahli-ahli keluarga sekeliling wanita yang lepas bersalin. Bagi sepenuh perhatian dan kasih sayang kepada isteri yang baru melahirkan anak. 

Even yang dah beberapa bulan bersalin pun, kadang-kadang masih lagi boleh terkena gejala meroyan ni bila tiada sokongan suami dan orang-orang sekeliling. Memang penat menjaga bayi newborn ni, termasuk menahan kesakitan luka selepas bersalin dan cabaran menyusu badan.

Jangan sibuk kelek bayi yang baru dilahirkan tu aje tapi jagalah si isteri yang kesakitan fizikal dan jangan ditambah kesakitan mental mereka. Ter-emo pulak kak yone rasa bila bercakap bab meroyan ni, sebab memang tahu macam mana roller coster nye emosi lepas bersalin. Tambah-tambah ibu-ibu yang nak esklusif breastfeed. Memang mencabar.

Jadi, kak yone minta tolong pastikan isteri makan makanan berkhasiat dan bernutrisi supaya mereka lebih bertenaga dan ceria. Korang tahu kan, kalau korang lapar mesti cepat marah. Betul tak? Macam tu juga si ibu. Kadang sebab berpantang sendiri, makan minum tak terjaga. 

Kalau rasa si isteri tak lalu makan, sediakan vitamin untuk membantu memenuhi keperluan nutrisi si isteri. Bila badan dapat cukup zat, mudahlah nak baiki luka-luka dalaman macam vitamin C yang bantu pulihkan luka. 

Vitamin B Complex tu pulak bagus nak membantu mengurangkan stress dan mempertingkatkan tenaga. Ostematrix tu vitamin untuk memenuhi keperluan kalsium. Isteri dahlah kehilangan kalsium semasa hamil dan menyusukan. Kang hilang gigi pulak si isteri. Plus Ostematrix bagus untuk membantu mereleks otot-otot yang kekejangan. Sedap sikit badan si ibu.

Vitalea tu multivitamin. Dalam makanan kita tak dapat cover semua vitamin jadi Vitalea memang penting. Omega Guard pula bantu mengurangkan bengkak atau radang yang dialami. Kuranglah sakit si isteri plus bagus sangat untuk perkembangan otak baby. 


Fuhhh panjang kak yone cerita. Ni semua set berpantang Shaklee yang sangat bagus. 

Satu lagi, boleh juga amalkan Vivix iaitu supplemen premium Shaklee yang sangat tinggi antioksidannya. Kandungan Resveratrol dalam Vivix sangat-sangat membantu dalam memperbaiki sel-sel yang luka atau rosak disebabkan oleh proses mengandung dan melahirkan anak. Memang ramai yang minum Vivix merasakan luka bersalin cepat sembuh.




Pasti semua sayangkan isteri kan, meh dapatkan set ini daripada kak yone. Whatsapp je 012-5538628. Setiap vitamin yang dibeli daripada kak yone akan mendapat cadangan pengambilan vitamin serta konsultasi sepanjang melalui proses berpantang 😊

Nak best lagi, beli dua botol Vivix dapat keahlian Shaklee dengan percuma worth RM68.90 😊 Dapat cash back lagi dengan pembelian dua botol Vivix tau. Cepat-cepat hubungi kak yone.
Previous
Next Post »
0 Komentar