Shaklee Baby - Produk Baby yang selamat untuk bayi

Hari tu kak yone mengambil kesempatan gi HQ Shaklee di Sunway Geo untuk mendapatkan salah satu promo untuk bulan ni, iaitu Shaklee Baby 😍 Produk baby yang selamat untuk bayi.

Haaaa beli dua set Shaklee Baby, dapat satu set lagi free. Kak yone dan kawan-kawan yang sedang menantikan kehadiran si pipi merah tak lama lagi, apa lagi kena lah rembat promo ni. Rugi tak rembat mandian baby, minyak dan losyen Shaklee Baby ni. Semuanya bebas Paraben! Tu yang penting sekali.


Berbanding dengan produk-produk baby di luar sana, produk Shaklee Baby ni dah menjalani pelbagai ujian klinikal untuk memastikan keselamatan penggunaan ke atas bayi. Kebanyakan bahan-bahan yang digunakan semestinya bahan-bahan semulajadi, telah diuji sendiri oleh pakar paedriatik, pH seimbang serta tidak menimbulkan alahan, even kepada kulit yang sensitif.

Bukan ajer baby boleh pakai, mak budak pun boleh 😄. Macam kak yone, losyen dan minyak tu dah rasmikan ke anak-anak kak yone yang dua ni. Mandian baby, kak yone reserve untuk baby nanti. Boleh pakai tanpa was-was. 

Losyen Shaklee Baby tu pun, sangat sesuai dipakai untuk ibu-ibu yang hamil yang mengalami regangan kulit perut. Faham aje la kan, bila perut semakin membesar, akan jadi gatal-gatal pada kulit perut disebabkan regangan. Memang melegakan dan membantu melembutkan kulit.




Tengok si adik yang bakal menjadi abang tu, memang claim semuanya dia punya 😆 hahaha. Okla. Memang puas hati beli set Shaklee baby ni. Dapat tuala yang bukan aje lembut malah besar. Sesuai untuk saiz abang yang sulung.


Produk Shaklee Baby, beli dua, dapat tiga


Nak tahu kebaikan setiap satu produk Shaklee Baby ini, boleh rujuk poster-poster di bawah.




Nak rebut promo Baby Shaklee untuk bulan ni? Cepat-cepat wasap kak yone di 012-5538628.

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley,  Menara VSQ, Amcorp Mall, Jaya Shopping Centre, PJ SS14, Jaya33, Subang, USJ dan seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut mengenai vitamin semulajadi dan pendaftaran keahlian Shaklee:

DIANA
ID Shaklee: 1112978
Call/ SMS/ Whatsapp: 012-5538628
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Subang, USJ, PJ SS14, Menara VSQ, Amcorp Mall, Menara PKNS, Jaya Shopping Centre, Mid Valley
Previous
Next Post »
0 Komentar