Keratosis Pilaris (gejala kulit ayam) pulih dengan tonik merah

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ni kak yone nak share feedback daripada kawan kak yone sendiri apabila dia mula mengamalkan Vivix 😊



Bulan January baru-baru ni kan promosi Vivix, makanya ramailah memborong Vivix termasuklah kak yone dan kawan-kawan. 

Kawan kak yone ni memang happy sangat dengan kesan Vivix yang paling obvious pada dia dan semestinya korang pun akan happy juga bila mendengarnya.

Dulu-dulu, kawan kak yone ni pernah mengadu, macam mana lah nak hilangkan bintik-bintik di kawasan tangan, Sesetengah orang cakap, bintik-bintik macam kulit ayam. Tapi nama saintifiknya ialah Keratosis Pilaris.

Kulit yang mengalami Keratosis Pilaris. Gambar ihsan Google

Kak yone pun ada juga dulu. Tapi macam dah lama tak kelihatan. Mungkin sebab kak yone memang pengguna tegar vitamin 😆 Kak yone pun, memang mengamalkan Vivix.

Jadi, kawan kak yone dengan happynya tunjuk kawasan tangan dia yang affected dan sekarang macam dah kering, tiada lagi macam bintik-bintik, dan kulit pun kelihatan rata. 

Alhamdulillah sangat kak yone rasa sebab tu hanyalah kesan yang kita tak fokus sangat. Bayangkan kalau Vivix diamalkan secara konsisten. InsyaAllah kulit akan kelihatan lebih anjal. Warna kulit juga akan lebih seimbang dan berseri-seri 😊

Pembelian Vivix akan melayakkan anda mendapat penghantaran percuma tau untuk pembelian sebotol Vivix. Tapi kalau beli dua botol, terus dapat keahlian percuma serta cash back bernilai RM30++.

Nak dapatkan Vivix, jom hubungi kak yone di 012-5538628.

Like FB kak yone - Hearty , Love . Healthy

Penghantaran vitamin secara postage ke seluruh Malaysia

COD: Shah Alam, Klang (Bukit Tinggi, Taman Sri Andalas, AEON Bukit Tinggi, Hotel Premier, KWSP), PJ (Amcorp Mall, Menara PKNS, VSQ Tower), USJ, Subang Jaya, Batu Tiga, Shah Alam.
Previous
Next Post »
1 Komentar
avatar

blogwalking dan singgah blog ni ya. :)

Balas