Keistimewaan Menyertai Bisnes Shaklee Yang Tak Patut Anda Lepaskan

Apabila saya mula melibatkan diri sebagai distributor Shaklee, sebenarnya Shaklee telah melalui banyak perubahan. Perubahan-perubahan yang sangat memudahkan semua distributornya.. 



Sebelum saya join tiada lagi platfom untuk order secara online. Tapi kini, semua distributor boleh mengorder secara online dan produk Shaklee akan dihantar terus ke pintu rumah. Saya rasa ini sangat convenient berbanding sedikit masa dahulu, di mana kebanyakannya harus dibuat secara manual.

Alhamdulilah, dengan adanya online ordering, maka distributor-distributor di negeri-negeri lain tidak lagi perlu menelefon atau menghantar email untuk mengorder produk Shaklee. Segalanya boleh dibuat sendiri secara online. 

Kini, Shaklee juga telah melancarkan online ordering kepada bukan ahli Shaklee, di mana tanpa perlu berhubung dengan distributor, sesiapa sahaja boleh membeli produk Shaklee secara online. Tapi jangan bimbang, distributor yang baik tentu akan menghubungi anda semula untuk memberi konsultasi tentang pemakanan supplemen.

Satu lagi, jika anda hendak join sebagai Shaklee Independent Distributor, pilihlah orang yang berkredibiliti. Kenapa? Jangan simply-simply sign up dengan distributor yang anda baru jumpa. Buat background check sedikit.. Tengok Facebooknya.. dia ada blog sendiri atau tidak.. jika ada, sekerap mana dia update. Apakah yang selalu dikongsinya? Haaaa....akhir sekali, pastikan anda ada keserasian dengan distributor tersebut... tengok caranya melayan anda.. adakah dia dapat menjawab soalan-soalan anda mengenai supplemen Shaklee, berapa pantas dia menjawab pertanyaan anda, dan banyak lagi.

Shaklee Independent Distributor yang baik selalunya mempunyai kumpulan sokongan yang kuat. Dengan kumpulan sokongan inilah yang akan bersama-sama untuk membantu dan memberi panduan kepada ahli-ahli baru untuk berjaya dalam perniagaan Shaklee. Anda boleh tiru apa sahaja cara yang telah dilaksanakan untuk mencapai tahap yang telah dicapai oleh mereka, InsyaAllah :)

Saya rasa, selebihnya anda tahu kan.. Yuran untuk menjadi ahli adalah RM65 sekali seumur hidup. Jika anda ingin mendapat lebih maklumat, jangan malu-malu untuk menghubungi saya di 012-5538628 (Diana).

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC, USJ, Subang Jaya

Previous
Next Post »
0 Komentar