Awas! Supplemen-Supplemen Shaklee Ini Tiada Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia!

Awas! Berikut adalah supplemen-supplemen Shaklee yang tiada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). 




Tak percaya ke? Sungguh saya tak bohong, memang supplemen-supplemen dalam gambar di atas tiada kelulusan KKM. 

Sesiapa yang beli supplemen-supplemen ini, cuba check, ada tak pernyataan di bekasnya yang mengatakan ada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Ok, jangan panik dulu. Bawa bertenang... 

Untuk pengetahuan pembaca-pembaca yang dikasihi sekalian, supplemen-supplemen ini tidak perlu mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia kerana supplemen-supplemen ini adalah berasaskan makanan :)

Jadi, supplemen-supplemen ini langsung tidak membahayakan kesihatan... Untuk pengetahuan anda semua, supplemen-supplemen Shaklee dibuat daripada bahan-bahan semulajadi yang sihat dan selamat.

Kita ambil contoh ESP. ESP diperbuat daripada soya non-GMO. Dengan kata mudah, soya non-GMO adalah soya asli yang DNAnya tidak diubah untuk disesuaikan dengan persekitaran. Apabila disesuaikan dengan persekitaran, maka soya itu digelar Soya GMO (Genetically Modified Organism), di mana ia lebih cepat membesar, lebih tahan lama, dan telah dicampur dengan bahan-bahan kimia tertentu. 

Jadi jangan bimbang, jika anda sedang mengamalkan mana-mana supplemen di atas, teruskan kerana manfaatnya sangat baik, InsyaAllah :)

Jom ambil peluang beberapa hari yang tinggal ini untuk memborong Vivix yang memang sangat baik untuk kesihatan secara menyeluruh. Memandangkan nak balik beraya ni, belilah sebotol dua Vivix untuk dihadiahkan kepada ayah bonda. Di saat usia emas mereka, sukar bagi mereka menelan ubat-ubatan biji. InsyaAllah Vivix akan dapat membantu menstabilkan masalah kesihatan mereka.



Beli dua botol Vivix, anda akan dapat keahlian Shaklee secara percuma dan CASH Rebate pada bulan hadapan. Jadi jangan lepaskan peluang yang terhad ini. Jika nak beli supplemen-supplemen Shaklee yang lain pun boleh.

Berminat nak tahu lebih lanjut atau ingin beli? Hubungi saya di 012-5538628. Jangan bimbang, dengan membeli daripada saya, anda berhak untuk mendapatkan konsultasi pemakanan supplemen daripada saya setiap masa. 


Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek


Previous
Next Post »
0 Komentar