Set Kesihatan Sendi Shaklee

Joint Health Set dan Vivix

Anda sudah lama menderita sakit tumit, sakit lutut atau sengal-sengal kaki dan badan apabila di akhir malam? Ataupun anda mengenali sesiapa yang mengalami masalah ini.. Mungkin juga orang yang anda sayangi hadapi masalah ini....



Saya mengalami masalah ini.... Tak pasti sama ada apa yang saya alami ini adalah hanya bermain di fikiran saya (secara psikologi) atau memang saya betul-betul alaminya...

Masa saya kecil-kecil dulu.. dalam peringkat darjah 1 atau 2.. saya selalu mengalami masalah lenguh-lenguh kaki. Lenguh-lenguh kaki kan rasanya sangat abstrak.. nak kata betul ke tak.. sebab bukannya sakit.. hanya lenguh. Masa tu pula.. saya masih kecil.. Tetapi mama dan abah bawa juga saya berjumpa pakar kanak-kanak untuk memeriksa dengan lebih lanjut.

Nak dijadikan cerita, mungkin memang tiada laporan yang konkrit mengenai lenguh kaki saya... Sampailah saya besar.. rasanya semua ok.. saya mula terfikir yang memang hanya mainan psikologi.

Selepas saya bersalin 30 hari, saya mula keluar rumah dan mengajar semula home tuition. Pada waktu itu, lenguh-lenguh kaki saya mula dirasai. Memang lenguhnya membuatkan saya stress. Saya tanya-tanya kawan saya, ada yang mengatakan saya tidak berpantang sehingga 44 hari.. hmmm mungkin juga.. 

Sebelum ini pula, saya mengalami sakit tumit kaki kanan. Nak jalan pun terhencut-hencut. Memang menyedihkan.. Saya ada pergi berjumpa pakar tulang, dia kata tidak ada apa-apa. Dia menasihatkan saya supaya banyak beriadah.. heee..

Sekarang ini, saya dengan konsistennya mengamalkan OsteMatrix. Sangat-sangat membantu (dengan izin Allah) menghilangkan sakit di tapak tumit saya. Syukur, Alhamdulillah.

Apa yang sebenarnya ingin saya sampaikan di sini ialah kepentingan menjaga kesihatan sendi dan tulang kita. Bayangkan kalau kita mengalami sakit tumit atau sakit lutut atau mana-mana bahagian badan kita, tidakkan perkara ini akan membantut atau melambatkan pergerakan kita...

Sebelum melarat, adalah lebih baik kita menjaga kesihatan sendi.  Apabila sendi kita sihat, maka InsyaAllah badan kita juga akan sihat. Saya perasan, apabila saya bangun tidur dalam keadaan sendi yang sihat (tiada sakit tumit atau lenguh kaki), secara automatiknya badan saya berasa segar.



Untuk menjaga kesihatan sendi, anda boleh ambil Set Joint Health yang terdiri daripada:
#OmegaGuard - 90 biji (136.00)
#OsteMatrix - 120 biji (RM61.00)
#AdvanceJointHealth Tablet - 60 biji (RM124.00)

Kebaikan Set Joint Health
***********************************************************************************************************************
- Memberi sokongan nutrisi pada kolagen dan komponen penting kepada tisu-tisu penghubung yang lain untuk memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.
- Membantu mengekalkan tulang yang sihat
- Membantu melegakan sakit sendi dan inflamasi terhadap sendi.

ATAU 

Jika anda tidak suka makan supplemen yang terdiri daripada kapsul atau berbentuk biji, anda boleh cuba...... #Vivix!

Hanya sesudu kecil sehari untuk kesihatan sendi anda. Harga Vivix ialah RM475 bagi 150ml. Jika anda membeli 2 botol Vivix, akan akan mendapat harga ahli dan keahlian Shaklee secara percuma. Di samping itu, bulan depan, anda gerenti akan mendapat CASH REBATE.



Berikut adalah testimoni yang berkaitan. Maaf panjang sikit 




Nak tahu lebih lanjut atau nak beli? Hubungi saya di 012-5538628.

Atau klik sini untuk pembelian secara online  Penghantaran Vivix ke seluruh Malaysia adalah PERCUMA.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id&enc_widget_id=5d40954183d62a82257835477ccad3d2


Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park
Previous
Next Post »
1 Komentar
avatar

Thanks for sharing information about joint health with us. If you have arthritis problem, visit our rheumatologist.

Balas