Cara-Cara Mengurangkan Rasa Mengantuk Semasa Ramadhan

Salam sejahtera kawan-kawan yang dikasihi. Hari ni sudah 9 Ramadhan. Ya Allah pantas betul masa berlalu. Rugilah bagi sesiapa yang masih leka dengan dunia sendiri... Ramadhan tinggal lagi 20 hari.. masih belum terlambat untuk merebut kebaikan dan fadhilat Ramadhan. Jangan lepaskan promosi Ramadhan ini :)

Sebenarnya, saya nak tahu juga, bagaimana Ramadhan sahabat-sahabat sekalian? Pada pemerhatian saya, termasuklah apa yang saya alami sendiri ialah, rasa mengantuk sepanjang hari Ramadhan... Pada beberapa hari Ramadhan, saya memang tak tahan mengantuk. Pergi ke pejabat mengantuk (masa pagi-pagi lagi). Masa bawa kereta tu, memang saya berusaha untuk kekal fokus.. bahaya betul..

Kawan-kawan yang lain terutamanya rakan-rakan lelaki yang biasa merokok juga saya tengok mengantuk... suami saya pun mengadu mengantuk.. hehehe... dugaan Ramadhan.

Pada Ramadhan-Ramadhan yang lepas, selalunya semasa sahur saya akan minum coffee... Itulah penawar saya. Kini, saya terpaksa berpantang coffee demi kesihatan sendi saya. Nak tahu lebih, nanti saya citer di lain entry. Tahun ini, saya cuba ambil esp dan milo. Namun, saya tak tahan mata.. kena juga ambil ceffein.

Oleh itu, saya tukar kepada Cinch Energy Tea Mix. Alhamdulillah, syukur kerana saya tidak lagi rasa mengantuk selepas bersahur dan dapat memandu ke pejabat dengan segar.. Tenaga ini berkekalan sehinggalah berakhirnya waktu pejabat.. :)


Apakah Fungsi Cinch Energy Tea Mix?
  • Cinch Energy Tea Mix merupakan penggalak tenaga semulajadi.
  • Mengandungi Taurina untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan.
  • Merupakan alternatif sihat menggantikan teh dan kopi.
  • Tiada gluten, pewarna dan perasa tiruan.
  • Cinch Energy Tea Mix meningkatkan metabolisma tubuh. Sangat baik untuk diamalkan dalam rutin menguruskan badan.


Oleh itu, siapa yang masih lagi terasa lesu dan mengantuk semasa Ramadhan ini, bolehlah mencuba Cinch Energy Tea Mix. Harga Cinch Energy Tea Mix ini ialah RM131.00 bagi 28 sachets. Sangat-sangat berbaloi dengan harganya. Tambah-tambah lagi jika anda juga sedang berusaha untuk mengurangkan berat badan.

Untuk pembelian secara online, anda boleh klik link di bawah:


Jika anda inginkan lebih maklumat dan konsultasi, hubungi saya di 012-5538628. Pembelian daripada saya akan mendapat panduan dan sokongan pemakanan supplemen Shaklee pada bila-bila masa anda perlukan.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park

Previous
Next Post »
0 Komentar