Aduh! Sakitnya lututku :(

Assalamualaikum dan salam sejahtera :) Alhamdulillah... Terasa hati sangat tenang dan lapang... Haha, drama sungguh tajuk entri hari ni - Aduh! Sakitnya lututku... Hahahaha... Haishhhh umur tak sampai 40 tahun dan terkena sakit lutut... Tapi memang menderita apabila sakit lutut ni...



Ceritanya begini, kebiasaannya, lutut saya idaklah sakit. Tetiba, hari Sabtu lepas, saya berbaby wearing.. Pergi ke majlis Ireach Superstar. Saya mengendong anak saya dalam soft structure carrier tu... Apabila saya membengkokkan lutut, nak ambil barang di lantai, prakkk... (drama sikit) lutut kanan terasa sakit... Adeh.... lutut kiri ok... Adalah tu yang tak balance dan akhirnya mencederakan tisu-tisu di lutut kanan...

Balik rumah, kalau lutut dibengkokkan, mesti terasa sakit... Makanya... Malam itu sebelum tidur, saya ambil 3 biji Omega Guard dan 4 biji tablet Ostematriks (tablet kalsium). Alhamdulillah... saya perasan sejak semalam... da tak sakit langsung da :)

Kenapa saya ambil Omega Guard? Omega Guard tu minyak ikan yang kaya dengan DHA dan EPA. Selain itu, Omega Guard ni bagus sebagai anti-radang (inflammation). Tisu saya yang terkoyak tu, apabila cedera, akan menjadi radang. Jadi Omega Guard membantu mengurangkan masalah radang tersebut. Tablet kalsium pula untuk mencukupkan keperluan kalsium harian... Haha, nak harap minum susu, tak berapa nak cukup lagi :)

Tapi kan, kalau ambil Vivix lagi bagus.... Sebab Vivix kerjanya memang memperbaiki sel-sel di dalam badan kita. Sebab tu, kalau sakit sendi, boleh ambil Vivix. Cuma keadaan saya, dalam kategori cedera ringan... Ada yang cedera teruk, ambil Vivix, memang elok sangat. Cer tengok testimoni di bawah. Kaki tertimpa bola bowling.... sakit tu... sampai tulang retak...


Kalau rasa berminat dengan Omega Guard ke, Ostematriks ke.. atau Vivix, meh contact saya di 012-5538628. Terima kasih sebab baca cerita saya ni :)

Diana
SID: 1112978
Tel: 012-5538628

Previous
Next Post »
1 Komentar