Basic H - Pencuci Serba Guna Yang Memang Serba Guna :)

Hari ini saya nak kongsikan pengalaman saya dalam menggunakan pencuci serba guna Basic H. Hujung minggu selalunya merupakan waktu bergotong royong rumah setelah seminggu asyik bekerja :)



Sebelum kita pergi ke cerita hari ini, meh saya tunjukkan kesan menggunakan Basic H untuk mencuci punggung periuk. Selalunya punggung periuk apabila kena direct atas api, akan jadi hitamkan... rujuk gambar di bawah.

Sebenarnya dah lama warna hitam di punggung periuk itu tidak hilang sebab sukar nak dicuci dengan pencuci biasa. Jadi, sebelum menggosok periuk itu, saya rendamkan sebentar dalam air yang dicampur dengan beberapa titik pencuci serba guna Basic H



Kesannya dapat dilihat di gambar di atas, kawasan bulatan, di mana kesan degil yang dah lama sukar hilang. Setelah digosok, walllaaaaa..... berkilat! kesan hitam hilang juga :)

Ok.. berbalik kepada cerita hari ini. Saya dan suami mengemas rumah, vakum, dan mop lantai. Untuk air yang digunakan untuk mengemop lantai, saya gunakan pencuci untuk lantai dan tambahkan pencuci serba guna Basic H di dalamnya. 

Memang tak ada apa-apa expectation selain mengharapkan lantai yang bersih.. Tetapi, selepas lantai kering dan melihat kebersihan di lantai, saya rasa kagum sendiri.. ecehhh heee... 

Bukan apa... selalunya lantai okla.. bersih juga.. tapi apabila menggunakan pencuci serba guna Basic H, lantai terasa 'lembut' heeee dan kelihatan berkilat seolah-olah masih basah selepas dimop, walaupun sebenarnya lantai tu dah kering.... Cer tengok gambar di bawah. Memang best rasa... Berkilat sangat...




Kalau anda teringin nak mencubanya, bolehlah menghubungi saya di 012-5538628. Harga sebotol pencuci serba guna Basic H ialah RM46.00. Buat pengetahuan anda, pencuci serba guna Basic H ini diperbuat daripada bahan-bahan organik yang selamat dan tidak mempunyai bahan-bahan kimia. Memang rasa puas dan selamat pakai pencuci serba guna ini.

Nak beli mana-mana supplemen Shaklee yang lain juga boleh hubungi saya :)

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy


Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

kitorg akan bawak basic H ni setiap kali travel oversea. sangat2 lah berguna nak bersihkan apa2, esp kalau yg namanta travel dengan anok2 nih.

Balas
avatar

Heee.. betul.. banyak benda boleh digunakan untuk Basic H ni... Tq sebab melawat :)

Balas