Nak putih, amalkan Vitamin C

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... Fuhhhh hari yang jem teruk di mana-mana sahaja.... Hari ni nak bercakap pasal vitamin C. Orang sekarang banyak sangat nak mencerahkan kulit kan... Maka, kalau nak putih, amalkan Vitamin C.

Dr. Zubaidi sendiri sharekan di FB nye kebaikan Vitamin C. Better lah ambil supplemen untuk dapatkan Vitamin C sebab kalau nak makan, belum tentu keperluan Vitamin C yang diperlukan badan dapat dipenuhi...



Banyak sangat kebaikan mengambil vitamin C secara konsisten... Dulu saya agak skeptikal dengan supplemen-supplemen vitamin C yang berada di pasaran. Malah ada doktor kecantikan sendiri yang mengatakan jika kita mengambil supplemen vitamin C, kebarangkalian yang besar untuk mendapat kulit yang cantik dan putih itu sangat tipis kerana kebanyakan vitamin C yang dijual tidak mempunyai teknologi 'sustained release' menyebabkan hanya 100-300mg sahaja yang diserap dan selebihnya dibuang melalui air kencing. Sayangnye duit.... Especially yang beli 1000mg tanpa teknologi sustained release.

Namun, Sustained Relase Vitamin C Plus 500mg keluaran Shaklee mempunyai teknologi sustained release yang telah dipatenkan untuk mengoptimakan penyerapan vitamin C di dalam badan. Dengan teknologi ini, vitamin C akan terlarut layer by layer dan vitamin C akan kekal berada di dalam badan selama 5 jam. Sebab hanya 100mg dilepaskan setiap sejam. Jadi badan akan menyerap vitamin C tersebut untuk pelbagai fungsi yang diperlukan badan.


 
smile emoticon
Saya sendiri dah merasa kesan yang sangat baik dengan Vitamin C Shaklee ini. Saya cadangkan bagi yang sedang mencari-cari, jangan teragak-agak untuk konsisten mengamalkan Vitamin C Shaklee ini. Nak tahu rahsia untuk mendapatkan kulit yang putih seluruh badan dengan Vitamin C? Hubungi segera saya di 012-5538628 
smile emoticon

Diana
SID: 1112978
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

terima kasih di atas infomasi ya

Balas
avatar

Sama-sama. Terima kasih sebab sudi membaca blog saya :)

Balas