Tonik Merah Ajaib Untuk Awet Muda

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... Selamat datang juga Julai 2015. Bulan ni promosi memang best daripada Shaklee. Tak lain tak bukan ialah Vivix iaitu tonik merah ajaib untuk keremajaan sel (awet muda) dan memang sesuai sangat untuk Ramadhan ini, iaitu membantu perokok berhenti merokok. Boleh baca testimoni suami saya sendiri di sini :)

Apa yang saya nak cakapkan di sini ialah Vivix memang bagus untuk kesihatan secara menyeluruh. Kerana itulah Vivix digelar tonik merah ajaib. Apakah keistimewaan Vivix?

- Vivix membantu keremajaan sel di mana sel-sel lama akan diperbaharui. Kesannya, seseorang yang mengambil Vivix akan berasa lebih sihat. 

- Pengambilan Vivix yang konsisten akan membantu memperbaiki dan menegangkan kulit wajah. Seseorang itu boleh kelihatan 25 tahun lebih muda :)

- Vivix membantu pesakit kecing manis dalam menstabilkan kandungan gula di dalam darah.

- Sesiapa yang tengah berusaha untuk mendapatkan anak, boleh mengambil Vivix untuk membantu membetulkan sel dalaman dan mempertingkatkan kebarangkalian untuk hamil.

- Vivix juga boleh dijadikan sebagai ikhtiar untuk merawat pelbagai jenis kanser.

- Vivix membantu perokok untuk berhenti merokok.

- Vivix membantu mengekalkan berat badan yang ideal.

Apa-apa pun, setiap ikhtiar yang kita usahakan, hendaklah bersandar kepada Yang Maha Esa kerana dengan keizinanNya sahaja semuanya akan berjaya, InsyaAllah :)

Haaa kembali ke promosi bulan Julai 2015 ini, beli Vivix 7 botol dan hanya bayar untuk 6 botol sahaja. Dengan pembelian ini, anda juga akan mendapat keahlian secara percuma dan cash rebate pada bulan seterusnya. Memang promosi kali ini tidak sepatutnya dilepaskan begitu sahaja :)

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


ID: 1112978
Kind Hearty Enterprise

Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ Viber: 012-5538628

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

Tonik Merah ni memang best. Sekarang Mek ila guna untuk buat masker. Rasa lembut je kulit selepas menggunakannya.

Balas