Cara-Cara Makan Set Menguruskan Badan Shaklee Semasa Berpuasa

Ramadhan Tiba, Cane Nak Makan Set Menguruskan Badan ?

Set Menguruskan Badan Shaklee  Hehe sapa nak kecilkan badan boleh beli Set Menguruskan Badan Shaklee ini. Terdiri daripada:
#Vitalea (120 biji, RM88.75)
#AlfalfaComplex (330 biji, RM53.75)
#Herblax (120 biji, RM52.50)
#Lecithin (180 biji, RM52.50)
Jumlah asas - RM247.50

Sapa nak kecilkan badan dengan lebih efektif boleh tambah:
#OmegaGuard (90 biji, RM136.00)
Jumlah penuh - RM383.50


Set Menguruskan Badan Shaklee


Tapi, bulan Ramadhan, susah rasanya nak makan semasa berpuasa sebab kita hanya makan sewaktu bersahur dan berbuka aje..


Jangan fikir susah-susah. Tolak semua perkara-perkara negatif di dalam minda. Sedangkan Nabi Muhammad dulu pun berperang dalam Bulan Ramadhan. Nak makan supplement lagi kacang :)

Walaupun semasa berpuasa kita hanya makan semasa sahur dan berbuka, namun tak semestinya kita makan dua kali itu je kan? Kadangkala lepas berterawih, kita makan lagi.. betul tak? Hehe.. Ooppss jangan lupa kita sedang berusaha nak menguruskan badan juga. Tapi pastikan kita berpuasa kerana Allah tau. Jangan tersalah niat..nanti tak dapat apa-apa.

Baiklah, jom kita tengok macam mana nak makan Set Menguruskan Badan Shaklee semasa berpuasa.

Set Menguruskan Badan Shaklee

Waktu Sahur:

Sesiapa yang mengamalkan ESP, boleh mengambilnya sebagai minuman semasa sahur. Kemudian, makanlah apa sahaja yang anda sediakan semasa sahur. Tapi pastikan anda minum air suam kosong sekurang-kurangnya 2 -3 gelas. Air memang sangat penting diminum lebih-lebih lagi semasa bulan puasa. 

Selesai makan sahur, mulalah anda ambil:

1. Vita-Lea
2. OmegaGuard
3. Lecithin
4. Alfalfa

Waktu Berbuka:

Semasa Berbuka Puasa, anda ambil:

1. OmegaGuard
2. Lecithin
3. Alfalfa

**Pastikan anda minum air secukupnya. At least 3 gelas semasa berbuka puasa. Kemudian disambung lagi selepas berterawih dan sebagainya untuk memastikan anda minum air dengan secukupnya. Kekalkan pengambilan air kosong sekurang-kurangnya 3 liter sehari walaupun anda sedang berpuasa. 

Sebelum Tidur:

Kemudian, anda tambah lagi satu set dos Set Menguruskan Badan Shaklee ini sebelum anda tidur. Pengambilannya terdiri daripada:

1. OmegaGuard
2. Lecithin
3. Alfalfa
4. Herb-Lax

*Bagi pengambilan Herb-Lax, anda boleh mengambilnya 3 kali seminggu. Mengikut hari-hari yang bersesuaian dan sangat digalakkan diambil semasa hujung minggu. Herb-Lax bertindak mencuci usus. Oleh itu, bersedialah untuk ke tandas :)

Mudahkan? Heee.. senang aje nak makan Set Menguruskan Badan Shaklee ni, InsyaAllah anda akan terasa kesannya. Tapi saya cadangkan elok juga tuan-tuan dan puan-puan mengamalkan senaman untuk memudahkan lagi penyingkiran toksin dan lemak.

Anda nak beli Set Menguruskan Badan Shaklee? Belilah daripada saya, InsyaAllah saya akan beri panduan pemakanan supplemen yang betul dan konsultasi percuma sepanjang masa. 

Anda boleh beli secara online Set Menguruskan Badan Shaklee di sini. Sila klik link di bawah:


Jika anda lebih selesa untuk berhubung dengan saya, jangan malu-malu untuk menghubungi saya di 012-5538628.

Hubungi saya segera untuk pembelian dan konsultasi yang lebih terperinci. Mohon sokongan anda untuk Like fanpage saya dalam Facebook - Hearty.Love.Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 0125538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, PNB Darby Park 
Previous
Next Post »
0 Komentar