Legakan Sakit Urat Dengan B Compleks

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. :) Pagi ni rasa macam lemah skit... Semalam hampir terbuat gimnastik... Alhamdulillah tak sempat buat brek da makan... Haha.. tak faham ekk.... Semalam kaki kanan dah tergelincir... nak meluru ke depan.. tapi sempatlah menahan dari terjatuh.. Alhamdulillah... Heee.. macam mickey dalam gambar... yang bezanya, kaki yang memijak sabun tu ke depan... kaki satu lagi masih menahan di belakang.



Pagi ni, macam sakit sikit kat bahagian paha... Kesan semalam kan... Tapi yang penting, baby ok di dalam :) Cuma slow skitlah berjalan pagi ni... Fikir punya fikir, cane nak legakan sakit urat ni... Macam-macam cadangan keluar. Letak minyak panas and gosok kat kaki tu, satu... Tapi sebab memang takde minyak panas maka, kawan suggest, letak air panas dalam botol... dan tuamkan di kawasan yang sakit tu... Botol pun penutupnya da longgar.. Jadi tak leh pakai... Senang, letak koyok. Haha...Memang takdelah buat masa ni...

At the end, yang ada sekarang, vitamin B Compleks, Vita-Lea dan Sustained Release Vita-C. Ostematrix kena tinggal. Sebab makan sebelum tidur. Maka saya pun ambillah dua biji vitamin B Compleks. Selalu ambil sebiji je pagi-pagi... Kenapa? Sebab Vitamin B Compleks ni membantu menenangkan urat-urat saraf, selain menukarkan makanan kepada tenaga. InsyaAllah urat yang sakit tu, kurang sikit sakitnya... Saya pun menunggu...

Haaaa... selain tu, bagi yang rasa stress, mudah sentap, eloklah pagi-pagi amik B Compleks dua biji. InsyaAllah tak mudah sentap dah. Kalau sakit-sakit kepala pun, ambil 2 biji B Compleks dan 2 biji Ostematrix. Tak payah dah harap pada panadol. InsyaAllah hilang sakit kepala.

Ok... saya rasa cepat jugak hilang sakit urat  di kaki tu... menjelang tengahari dah takde... Syukur Alhamdulillah... B Compleks memang bagus membantu melegakan urat-urat di badan... Niat nak balik pun dibatalkan sebab dah rasa ok :)

InsyaAllah... memang bagus amalkan vitamin B Compleks ni. Jangan bimbang ekk kalau takut naik badan ke apa... Makan B Compleks lepas makan... bukan sebelum makan... InsyaAllah tak naik badan... Leh baca entry saya terdahulu di SINI.

Sengaja saya share pengalaman hari ini. Niat saya nak bantu orang-orang yang mencari penyelesaian kepada masalah kesihatan mereka, seperti mana saya ikhtiarkan ke atas diri sendiri dan keluarga. Apa-apa boleh hubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Amcorp Mall, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ Viber: 012-5538628



Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

Kind Hearty Enterprise


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek

Previous
Next Post »
0 Komentar