Suatu Masa Dulu.....

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.... Hari ni nak citer cerita suatu masa dulu.... Heee.... Banyak benda boleh ceritakan.. Tapi secara spesifiknya saya nak ceritakan pasal..... Suatu masa dulu saya selalu sakit-sakit tumit kanan.... Boleh baca entri saya di SINI :)



Tapi kan... tu cerita dulu.... sekarang tidak lagi... Alhamdulillah syukur sangat-sangat.... Sekarang saya memang tak mengalami dah sakit-sakit tumit walaupun tengah hamil.... 

Apa rahsia saya? Saya rasa yang penting, konsistenkan pengambilan minyak ikan yang dikeluarkan oleh Shaklee iaitu Omega Guard dan tablet kalsium Ostematrix.  Kenapa saya cakap dikeluarkan oleh Shaklee? Sebab supplemen-supplemen Shaklee adalah supplemen semulajadi yang bebas bahan kimia dan telah melalui banyak proses klinikal untuk memastikan keberkesanan serta keselamatannya.

InsyaAllah, badan sihat, sakit atau radang sendi pun hilang. Tapi apa-apa pun, berserahlah kepada Allah. Kita dah ikhtiar untuk mencari penyelesaian... Allah yang Maha memberi kesembuhan :)

Ringkas aje entri ni... tapi sangat bermakna pada saya. Tak perlu lagi bangun tidur dan berasa sakit apabila kaki memijak lantai.... tak perlu lagi jalan terhencut-hencut.... Alhamdulillah...

Anda juga sedang berikhtiar untuk sakit sendi? Hubungi saya di 012-5538628. Konsultasi adalah percuma. Anda boleh tanya apa sahaja mengenai pengambilan supplemen Shaklee.. Jangan malu-malu... :)

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ Viber: 012-5538628

Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com

Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

Kind Hearty Enterprise


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
0 Komentar