Promosi GST April 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.... Hari ni da 3 April 2015. Masih belum terlambat untuk saya memperkenalkan promosi GST April 2015. GST yang saya maksudkan di sini bukan Goods & Services Tax 6% tu.... Tapi Get Shaklee Today. Jangan marah ekk... 

Walaupun rata-rata di sana sini sinun saya membaca keluhan berkenaan GST, jangan bimbang pembelian vitamin-vitamin serta apa-apa sahaja produk Shaklee daripada saya tidak akan dikenakan GST walau sesen pun....

Bulan April ni, banyak supplemen Shaklee yang best-best dipromosikan.... Saya tahu.... ramai yang mengeluh banyak harga barang-barang naik bulan ni... Tapi, percayalah, rezeki kita semua telah ditentukan Allah... Takkan kurang sedikit pun rezeki kita apabila Allah dah tentukan, sampailah kita mati... Jadi, fokuskan kepada perkara-perkara positif, InsyaAllah kita tarik perkara-perkara positif datang kepada kita.

Berikut adalah promosi Get Shaklee Today bulan ini:


Ada 5 jenis supplemen yang dipromosikan pada bulan April 2015. Supplemen-supplemen tersebut adalah:

1. Gambar atas sekali (kiri dan kanan) adalah Cinch Shake yang boleh didapati dalam dua perisa iaitu Coklat dan Caffe Latte:

Kebaikan Cinch Shake
  • Mengandungi Leucine dimana lemak dibakar dan otot tidak diganggu. Metabolisme akan meningkat. Hasilnya badan kita akan lebih kemas dan segak.

2. Gambar row kedua belah kanan - GLA Complex

Kebaikan GLA Complex (Beli 2 botol, dapat 5% diskaun)
  • Menyeimbang dan menstabilkan hormon. Sangat bagus kepada wanita-wanita yang mengalami kitaran haid yang tidak teratur dan membantu mempertingkatkan kesuburan.

3. Gambar row kedua belah kiri - Lecithin

Kebaikan Lecithin (Beli 2 botol, dapat 5% diskaun)
  • Sengaja saya highlightkan warna yang berbeza-beza. Nampak perkataan "thin". Semestinya supplemen ini adalah salah satu supplemen yang membantu memecahkan lemak untuk proses menguruskan badan. Selain itu, bagi ibu-ibu yang menyusu yang mengalami masalah bengkak susu juga sangat baik mengambil Lecithin ini untuk melancarkan pengaliran susu.

4. Gambar row bawah belah kanan - DTX Complex

Kebaikan DTX Complex
  • Sangat baik untuk melancarkan proses detoks hati, iaitu mengeluarkan toksin-toksin melalui perkumuhan dan melancarkan aliran hempedu.

5. Gambar row bawah belah kiri - Vita-Lea for Children

Kebaikan Vita-Lea for Children
  • Bagi yang mencari multivitamin untuk anak-anak, Vita-Lea for Children adalah yang terbaik. Diperbuat daripada bahan-bahan organik dan bebas bahan-bahan sintetik. Mengandungi keperluan sumber vitamin yang diperlukan oleh anak-anak yang sedang membesar.

Memang bulan ni, promosinya untuk kurus sihat, tenang dan bahagia. Dapatkan segera dari saya dengan menghubungi 012-5538628.

No Goods & Services Tax No worries :) Hidup anda sihat tenang bahagia selalu...


Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ Viber: 012-5538628

Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com



Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

Kind Hearty Enterprise


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
0 Komentar