Penyelesaian Kepada Masalah GST Anda

Bulan April 2015 ni semestinya ramai bercakap tentang GST. Ingatkan apabila GST dilancarkan, harga akan turun terutamanya kalau makan di restoren. Tengok-tengok berganda-ganda lagi cas GST nye.. daripada GST makanan yang diorder dan GST ke atas servis yang dikenakan... Pengsan... Namun, nak merungut lebih-lebih pun, takkan hilang GST tu... baik kita cari penyelesaian kepada masalah GST kita.



Memang ramai di antara kita bekerja makan gaji. Tapi mungkin sebilangan besar daripada kita, duit gaji yang diterima tu, macam kais pagi, makan pagi, kais petang makan petang.. Nak pula yang sudah berkeluarga dan duduk di kawasan bandar terutamanya Klang Valley. Bagi saya, antara cadangan untuk memperkembangkan ekonomi keluarga adalah dengan menjalankan perniagaan. Tak kisah la secara kecil-kecilan atau pun bagi yang mempunyai modal.. boleh melakukan dalam skala yang lebih besar... Peluang berniaga dalam pelbagai bidang memang terbuka dengan luas sebenarnya. Yang mana satu je yang anda nak pilih sebenarnya...

Saya juga tidak terkecuali sebenarnya. Setakat ni, macam-macam juga saya yang saya telah cuba... Antaranya jual tudung, cadar, telekung dan supplemen... Jual tudung tu sebenarnya memang sangat menguntungkan... Orang mudah tertarik... Tapi bagi saya agak memeningkan kepala kerana nak mendapatkan stoknya dan warna yang diingini pelanggan.  Jap je stok da kena rebut oleh supplier lain dan kena tunggu next stok....

Saya juga memang telah menjual supplemen dan produk Shaklee... Perbandingan antara menjual tudung dan supplemen Shaklee ni sangat berbeza. Semestinya la kan.. Tapi saya idaklah pening kepala. 

Pertama sekali sebab stoknya memang sentiasa ada. 

Kedua, saya tidak perlu simpan stok. Orang order, baru saya ambil stok... 99% stok supplemen dan product Shaklee memang sentiasa ada. 

Ketiga, kalau saya tak dapat ke HQ, saya akan order online... lagi cepat tapi kena tanggung kos penghantaran sebanyak RM10++ (tambah 6% GST). Order online, kita boleh terus hantar ke customer. Tak payah susah-susah nak ke pejabat pos.



Akhirnya, saya rasa hati saya tetap pada Shaklee.... Nak jatuh cinta, kena rasa dulu kesan pengambilan supplemen-supplemen Shaklee ini... Saya mula dengan OsteMatrix. Alhamdulillah, memang segar badan and mudah bangun pagi. Kemudian saya cuba banyak lagi supplemen-supplemen Shaklee. Paling latest yang saya sedang amalkan ialah Set Hamil Shaklee.... Memang puas hati.

Hanya dengan RM68.90 dan maintain 50uv setahun, anda dah dapat kekalkan keahlian Shaklee seumur hidup... Incentive yang disediakan oleh Shaklee juga sangat WOW.... menarik sangat. Sayang kalau lepaskan peluang untuk berniaga bagi perniagaan yang telah cukup lengkap sistemnya.

Ramai yang dah mencuba... tak menyesal apabila menyertai perniagaan Shaklee ini. Tapi pilihlah orang dan kumpulan yang akan membantu anda berkembang dengan Shaklee tau. Bukan yang main tangkap masuk kemudian biarkan anda terkontang-kanting keseorangan... 

Anda ingin tahu lebih lagi mengenai peluang berniaga bersama Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ Viber: 012-5538628

Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com



Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

Kind Hearty Enterprise


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
0 Komentar