Atasi Sakit-Sakit Badan Akibat Menyusu

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pembaca budiman... Nak share jugakla pengalaman menyusu dulu yang tak tahan lenguh-lenguh dan sakit-sakit badan.... Cane ekk nak atasi sakit-sakit badan akibat menyusu?



Ingat dulu... dengan keadaan yang berbengkung, masa menyusu dulu memang bangun dan duduk samada di atas katil atau kerusi (jadi keras skitla masa nak duduk). Seksa rasanya... Haha kalau tak pakai bengkung.... selesa sikit kot... tapi kang mengeleber pulak perut kan... :) Jadi dengan berbengkung... nak selesa skit duduk atas kerusi... badan memang tegakla... tapi lama-lama lenguh... sakit badan...

Dengan keadaan yang tak cukup ilmu pasal penyusuan, badan yang sakit-sakit... memang stress. Bila sembang-sembang di alam maya bersama-sama dengan ibu-ibu lain mengenai masalah sakit-sakit badan ni... ramai mencadangkan agar ambil tablet kalsium... Dulu memang tak pandai.... sekarang baruku tahu...

Tablet kalsium yang diberi nama Ostematrix itulah yang mula-mula dicuba dalam range supplemen Shaklee pun.... Sebab letih badan... nak bangun pagi susah... Bila da cuba, alhamdulillah, dapat rasa kesan yang agak serta merta jugak.. Bangun pagi fresh... nak buang air besar pun mudah.

Ostematrix ini juga mengandungi magnesium. Apakah kepentingan magnesium bersama dengan kalsium? Sebenarnya untuk penyerapan kalsium yang optimum, kalsium harus diambil bersama magnesium. InsyaAllah, dengan pengambilan Ostematrix ini, akan berkuranganlah sakit-sakit atau lenguh-lenguh badan. Badan akan lebih segar... malah sumber kalsium akan dapat diberi kepada bayi melalui susu ibu.

Sebotol Ostematrix ini berharga RM61 bagi 120 biji. Kalau anda nak tambah vitamin-vitamin lain untuk badan yang penat dan lesu, boleh rujuk di SINI. Tiada GST bagi setiap pembelian vitamin dari saya. Jangan risau. Anda nak? Hubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ Viber: 012-5538628

Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com



Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

Kind Hearty Enterprise


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

ada cara mudah kerja mahu menyusukannya ya tak. syukur..

Balas
avatar

Itula... kita cuba jadikan mudah :) Thank you Suri :)

Balas